تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
واکنش عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص تغییر قیمت یا سهمیه‌بندی بنزین

تصمیم نهایی در خصوص سهمیه بندی یا افزایش قیمت بنزین را دولت خواهد گرفت

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: درباره تغییر قیمت حامل‌های انرژی یا هرگونه سهمیه‌بندی بنزین، در سطوح دیگری تصمیم‌گیری می‌شود و وزارت نفت تنها مجری قانون است.
آخرین خبر در خصوص سهمیه بندی یا افزایش قیمت بنزین | نفت آنلاین
آخرین خبر در خصوص سهمیه بندی یا افزایش قیمت بنزین | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ جلال میرزایی ، با بیان اینکه برخی با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهاراتی مطرح می‌کنند و درصدد جلب توجه افکار عمومی هستند، گفت: این افراد بهتر است در شرایط کنونی مسائل دیگری برای اظهارنظر پیدا کنند.

وی ادامه داد: وزارت نفت درباره افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن تصمیم‌گیرنده نیست و تنها مجری و اجرا کننده قانون است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون شک دولت در این باره (تغییر قیمت بنزین یا سهمیه‌بندی آن) تصمیم می‌گیرد و البته یکی دو بار نیز در این باره با مجلس همفکری داشته و مجلس نیز مخالفت خود را با افزایش قیمت اعلام کرده است.

میرزایی عنوان کرد: بی‌تردید هر تصمیمی در زمینه قیمت حامل‌های انرژی گرفته شود مردم در جریان آن قرار خواهند گرفت و این تصمیم مربوط به وزیر نفت یا وزارت نفت نخواهد بود. این‌گونه تصمیم‌ها در سطوح دیگری اتخاذ می‌شود و فعلا نیز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

سیدعلی ادیانی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز در باره خبر منتشر شده با عنوان «وزارت نفت با محدود کردن سوخت‌گیری به‌نوعی بی‌سر و صدا سهمیه‌بندی را آغاز کرده است»، گفت: چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت ندارد، بنزین سهمیه‌بندی نشده، بلکه مالکان خودرو ملزم به استفاده از کارت سوخت شخصی خود هستند که روزانه ۶۰ لیتر بنزین نیز دریافت می‌کنند، اگر هم قرار باشد تغییری در این روند ایجاد شود وزارت نفت تنها اجراکننده قانون خواهد بود.

چندی پیش یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد وزارت نفت با محدود کردن سوخت‌گیری به‌نوعی بی‌سر و صدا سهمیه‌بندی را آغاز کرده، در حالی که در طرح اصلی احیای کارت سوخت، هیچ نوع محدودیتی برای دارندگان کارت هوشمند لحاظ نشده است.
https://naftonline.ir/news/19237/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0