تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از توزیع ۷۰ میلیون لیتر نفت‌گاز به ادوات کشاورزی در این استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
توزیع سوخت بین ماشین های کشاورزی استان زنجان | نفت آنلاین
توزیع سوخت بین ماشین های کشاورزی استان زنجان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛  به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، حمداله حبیبی گفت: با توجه به توزیع ۷۰ میلیون لیتر نفت‌گاز در هفت ماه در بخش کشاورزی که عمدتا از طریق فروشندگی‌های روستایی در اختیار دارندگان ادوات کشاورزی قرار گرفته شد، پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۰۰ میلیون لیتر نفت‌گاز نیز تا پایان سال در این بخش اقتصادی توزیع شود.

وی افزود: عمده تلاش کارکنان منطقه زنجان تسهیل و روان‌سازی تخصیص سهمیه نفت‌گاز همسو با حمایت از رونق تولید در بخش کشاورزی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان ضمن عذرخواهی به علت مشکلاتی که برای برخی کشاورزان در ابتدای مهرماه به دلیل انتقال اطلاعات ادوات کشاورزی آنها به سامانه جدید ثبت درخواست فرآورده‌های نفتی رخ داد، ابراز اطمینان کرد که با درج اطلاعات در سامانه جدید و راه‌اندازی روش توزیع الکترونیکی فرآورده با زیرساخت کارت بانکی، روند درخواست سوخت کشاورزان نسبت به سامانه پیشین روان‌تر و فرآیند کار کوتاه‌تر خواهد شد و این موضوع بدون شک نقش مهمی در افزایش رضایتمندی کشاورزان از مراحل درخواست تا تحویل سوخت در پی خواهد داشت.
https://naftonline.ir/news/19228/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0