تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به ابلاغیه وزارت نفت مبنی بر عدم حمایت از تیم های نفتی در بخش قهرمانی، گفت: ما از هجده نماینده خوزستان طلبکار هستیم و چرا شما در قبال این ابلاغیه سکوت کردید؟
اعتراض پیشکسوت فوتبال به واگذاری تیم های نفتی | نفت آنلاین
اعتراض پیشکسوت فوتبال به واگذاری تیم های نفتی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ سیاووش بختیاری‌زاده در مراسم نکوداشت سیف‌الله دهکردی که  دهم آبان‌ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز که به پشت سرم نگاه می‌کنم، به نظرم تیم گمرک و آقای دهکردی تنها بودند اما دهکردی شاگردانی را مانند ناصر محمدیان، محمد باوی، علی بهادر، محمد صادقی، رحیم مکوندی، فریدون حردانی و خیلی‌های دیگر را که از نظر اخلاقی زبانزد هستند، تربیت کرد. خوزستان بزرگ‌های بیشماری دارد و چنین مراسماتی باید بیشتر از این در استان برگزار شود.

وی با بیان این که باید صدها دهکردی و مقتدایی داشته باشیم تا حق و حقوق بچه‌های خوزستان را بگیرند، خاطرنشان کرد: من کارمند شرکت نفت هستم و اگر آقای زنگنه دستورالعملی را امضا کرد، در واقع مصوبه مجلس را انجام داده است. پس مجلس مصوب کرد که وزراتخانه‌ها حق ندارند از ورزش قهرمانی حمایت کنند.

این پیشکسوت ورزش گفت: سوال من این است که چرا فقط وزارت نفت اقدام به اجرای این مصوبه کرد و چرا وزارتخانه‌های دیگر اقدامی نداشتند؟ از آقای یوسفی، نماینده مردم اهواز عذرخواهی می‌کنم ولی باید بگویم ما هجده نماینده مجلس داریم و می توانیم هر وزیری را جا به جا کنیم اما سهم ما از نفت، لوله‌های گاز و آن دودی است که زن و بچه‌های‌مان استنشاق می‌کنند.

وی عنوان کرد: اگر وزارت نفت نخواهد در ورزش برای جوانان هزینه کند، ما باید از چه کسی انتظار داشته باشیم؟ شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز که نفت ندارند. این خوزستان است که نفت دارد. ای کاش صنعت نفت اصفهان، شیراز یا تبریز بود، آن موقع ببینیند برای چنین مصوبه‌ای چه اتفاقاتی می‌افتاد.

وی گفت: به هر حال ما از هجده نماینده خوزستان طلبکار هستیم و چرا شما در قبال ابلاغیه وزرات نفت سکوت کردید؟ اسفندماه با این هجده نماینده کار داریم. اگر ابلاغیه وزارت نفت تا اسنفدماه لغو شد که هیچ و اگر لغو نشد، کار داریم.
https://naftonline.ir/news/19216/
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0