تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد

باند سارقان لوله های نفت در اهواز متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 10تن لوله نفت سرقتی و دستگیری 4 سارق و یک مالخر در شهرستان اهواز خبر داد.
دستگیری باند سرقت لوله های نفتی در اهواز | نفت آنلاین
دستگیری باند سرقت لوله های نفتی در اهواز | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ سردار "حیدر عباس زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اطلاعات واصله عوامل حراست شرکت نفت، مبنی بر بریده شدن و به سرقت رفتن لوله های نفت در یکی از روستاهای همجوار شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار عباس زاده بیان داشت: ماموران پاسگاه "غیزانیه" این فرماندهی موفق شدند، با اقدامات اطلاعاتی نفر اصلی این باند 5 نفره را شناسایی، دستگیر و پس از اعتراف وی به بزه ارتکابی و معرفی دیگر همدستانش، در عملیات های جداگانه آنان را دستگیر کنند.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، این متهم به همراه 3 همدستش پس از برش و سرقت لوله های نفت، لوله های سرقتی را به یک انبار بزرگ ضایعاتی منتقل می کردند که با هماهنگی مرجع قضائی و بازرسی های انجام گرفته از این محل دپوی لوله های سرقتی 10 تن لوله و ابزار آلات برش و جداسازی لوله های نفت کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی لوله های به سرقت رفته را بالغ بر2 میلیارد ریال کارشناسی کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این راستا 4 سارق و یک مالخر دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در برخورد بدون مماشات با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
https://naftonline.ir/news/19123/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
درود وخسته نباشی به پرسنل غیور وزحمت کش ناجا خصوصا پرسنل پاسگاه انتظامی غیزانیه
0