تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به مجموعه پشتیبانی های این شرکت در میزبانی از زوار اربعین، اظهار نمود: تجمع عظیم زوار اربعین حسینی به یک حماسه بزرگ در دنیای اسلام و در سطح جهان مبدل شده است، که بی شک سر منشاء برکات فراوانی برای کشور و امت اسلامی خواهد بود.
مهندس جهانگیر پورهنگ | نفت آنلاین
مهندس جهانگیر پورهنگ | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ مهندس جهانگیر پورهنگ در این خصوص بیان داشت: امسال برای نخستین بار جهت اثر بخشی هرچه بیشتر پشتیبانی های صنعت نفت از راه پیمایی اربعین حسینی، همه شرکت های تابعه وزارت نفت در جنوب کشور اقدام به تشکیل ستادی مشترک کردند، این ستاد با برگزاری جلسات منظم همه خدمات را بشکل بهینه تخصیص داده و پشتیبانی ها را بشکل متمرکز با هماهنگی و همکاری ستاد اربعین استانداری خوزستان انجام میدهد.

وی در ادامه گفت: در این راستا تاکنون از طرف شرکت نفت و گاز اروندان بالغ بر 60 دستگاه-روز انواع ماشین آلات سنگین اعم از تریلر کفی، جرثقیل، تانکر آب رسان و لیفتراک در قالب ستاد اربعین صنعت نفت جنوب تأمین شده و همچنان در حال ارائه خدمت می باشند. 

ایشان افزود: پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان نیز جهت ارائه بهتر خدمات به زوار اربعین حسینی و حضور در این حماسه پرشور اقدام به ایجاد موکب در مرز شلمچه نموده و بسیجیان شرکت شبانه روز در حال پذیرایی و ارائه انواع خدمات هستند.
https://naftonline.ir/news/19026/
منبع : روابط عمومی اروندان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کریم
درود بر آقای پورهنگ
0