تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
سرهنگ پاسدار عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان (وزارت نفت-جنوب) طي مراسمي در روز یکشنبه (21 مهر 1398) باحضور مديرعامل مناطق نفتخيز جنوب مورد قدرداني قرار گرفت.
سرهنگ پاسدار عباس ممبینی و مهندس احمد محمدی | نفت آنلاین
سرهنگ پاسدار عباس ممبینی و مهندس احمد محمدی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ باحضور مديرعامل شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب از سرهنگ عباس ممبيني كه در سطح بسيج وزارت نفت به عنوان موفق ترين فرمانده حوزه قشر كارمندي معرفي شده بود قدرداني بعمل آمد.
مديرعامل مناطق نفتخيز جنوب در ابتداي نشست به موفقيت هاي حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان اشاره كرد و گفت: كسب عناوين برتر توسط مجموعه بسيج شهيد تندگويان حاصل تلاش، پشتكار و فرماندهي نظام مند و خالصانه اين مجموعه است كه جاي تشكر و قدرداني دارد.

مهندس احمد محمدي پيشگامي بسيجيان صنعت نفت جنوب و حضور مؤثر آنان در عرصه هاي مختلف خدمات رساني، تعامل و همكاري با صنعت نفت در زمينه حفاظت از سرمايه هاي ملي كه جلوه هايي از آن را در حوادث و رويدادهاي غيرمترقبه سال هاي اخير شاهد بوده ايم، دليل ديگري بر بالندگي و پيشگامي بسيج در عرصه هاي خطير خدمت رساني دانست.

در ادامه فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان با اشاره به خدمات گسترده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان در بخش هاي مختلف گفت: بخشي از فعاليت­هاي حوزه بسيج در خدمات رساني در قالب برپايي موكب در ايام اربعين است كه با هماهنگي با استانداري، ستاد بازسازي عتبات عاليات، اوقاف و امور خيريه استان خوزستان و ساير نهادهاي مرتبط و حمايت مجموعه مديريت مناطق نفتخيز جنوب انجام مي شود كه خوشبختانه در طول 3 سال گذشته عملكرد مناسبي داشته است.

سرهنگ عباس ممبيني به ارائه گزارشي از عملكرد حوزه مقاومت شهيد تندگويان در چندسال اخير پرداخت و افزود: كمك به مردم نيازمند در قالب ساخت، بازسازي، تعمير و تجهيز مساجد و مدارس با استفاده از كمترين امكانات، بسيج نيروها در كمك به مردم زلزله زده سرپل ذهاب و ساخت منازل مسكوني و تجهيز كانكس براي آنان، ارائه امدادرساني نيروهاي بسيج در مديريت بحران سيل استان خوزستان، ميزباني از كاروان راهيان نور و مجموعه كاركنان وزارت نفت، برگزاري رزمايش ها و آموزش هاي مختلف در مناسبتهاي مختلف از جمله سالروز مراسم رحلت امام (ره)، آزادسازي خرمشهر، عيدغدير، هفته دفاع مقدس، هفته بسيج تنها بخشي از خدماتي است كه اين حوزه به منظور مشاركت و هم افزايي در مجموعه مناطق نفتخيز جنوب انجام مي دهد.

در پايان اين مراسم با اهدا لوحي به سرهنگ عباس ممبيني از افتخار آفريني و موفقيت هاي ايشان در حوزه بسيج قدرداني به عمل آمد.
https://naftonline.ir/news/19004/
منبع : سایت NISOC
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بسیجی صنعت نفت جنوب/ رحمان
خدا قوت به آقای حاج عباس ممبینی که از پاسداران مومن انقلاب اسلامی هستند
ایشان را از زمان فرماندهی سپاه اهواز میشناسم . خدا رو شکر هر جا رفتند روحیه همدلی و برادری را در آنجا حکمفرما کردند.
به امید موفقیت فرمانده عزیز و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب
0