تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
یکی از کارشناسان فنی شرکت ملی حفاری ایران موفق شد

ساخت پمپ هیدرولیک تیغه ای تاپ درایو حفاری

کارشناس تعمیرات مکانیک تاپ درایو (گرداننده فوقانی دستگاه حفاری) مدیریت نگهداری و تعمیرات شرکت ملی حفاری ایران موفق به ساخت پمپ هیدرولیک تیغه ای این تجهیز با افزایش راندمان کار شد.
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ عبدالله  ارزانی که مدت 10 سال است در مدیریت نت به کار اشتغال دارد در این باره گفت: با توجه به نیاز مبرم به پمپ تیغه ای در سیستم روانکاری گیربکس تاپ درایو دکل حفاری و ایجاد اختلال در این سیستم به سبب ضعف در متعلقات داخلی پمپ جهت افزایش راندمان تدابیری اصلاحی اندیشیده شد. 

وی افزود: در این ارتباط با تغییرات بهینه در سیستم پره های انتقال سیال و مکانیکال و جایگزین بلبرینگ مناسب جهت مجموعه زمینه افزایش راندمان، آسان سازی تعمیر، کاهش زمان انتظار و بهینه سازی محصول فراهم و ضمن کاهش هزینه موجب بومی سازی این قطعه کاربردی گردید.

ارزانی  با اشاره به اینکه به جز مورد پیش گفته در سال های اخیر مبادرت به ابداع چند طرح دیگر نموده که همگی به ثبت رسیده است، اظهار کرد: گریس پمپ پنوماتیک هوشمند با قابلیت شمارش دفعات پمپاژ، گریس پمپ هیدرولیکی اتوماتیک دبی متغیر صنعتی، سیستم روانکاری اتوماتیک گیربکس تاپ درایو حفاری و سیستم روانکاری گیربکس تاپ درایو حفاریMH با قابلیت مستقل سازی از واحد HPU از جمله این ابداعات می باشد. 

این کارشناس فنی شرکت ملی حفاری ایران توضیح داد: دستگاه تاپ درایو  (گرداننده فوقانی) بخشی از تجهیزات اصلی در دکل های حفاری نفت و گاز است که عملیات اتصال لوله های حفاری یا راندن جداری چاه به هنگام عملیات حفاری را بر عهده دارد .
https://naftonline.ir/news/18923/
منبع : روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0