تاریخ انتشاريکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
صبح امروز در تالار اجتماعات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب انجام شد

اجتماع باشکوه کارکنان صنعت نفت جنوب بمناسبت سالروز 9 دی

در آستانه حماسه 9 دي ، مراسم بزرگداشتي با حضور بسيجيان حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان،كاركنان و مديران صنعت نفت جنوب يكشنبه هشتم دي ماه در سالن اجتماعات كوي فداييان اسلام مناطق نفتخيزجنوب برگزار شد.
به گزارش نفت آنلاین، در اين مراسم حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت وليعصر(عج) خوزستان طي سخناني اظهار داشت: فتنه گران در سال 88  تمام تلاش خود را به كار گرفتند تا انقلاب اسلامي ايران را سر نگون كنند اما تدابير حكيمانه رهبر معظم انقلاب و حضور با بصيرت مردم در صحنه، نقشه شوم دشمنان را خنثي كرد.
 
سرهنگ پاسدار عباس ممبيني فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان نيز در اين مراسم با بيان اينكه فتنه گران در سال 88 به مساجد، حسينه ها و اهل بيت عصمت و طهارت(ع) اهانت كردند، افزود: مردم آگاه كشورمان در 9 دي به حمايت از ولي فقيه به ميدان آمدند و فتنه گران را بر سر جاي خود  نشاندند. 

گزارش تصویری اختصاصی نفت آنلاین از مراسم نهم دی ماه در صنعت نفت جنوب / عکاس مصطفی سلامات
https://naftonline.ir/visual report/19763/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بیست سال در منطقه ویژه اقتصادی عسلویه کنگان فعالیت بدون بیمه کردم از روی ناچاری چقدر بازرسی کل کشور و اداره کار بی شرمانه میگویند خدمت میکنیم ای داد از ظلم یزید ما را به دشمنی با رنج ها و ذلت خواری مانند بیگانه ای افغانی ای کاش یکسان میپنداشتن
0