در روزهای گذشته بعضی نمایندگان مجلس و مسئولین دولتی و یکی از روزنامه های پرتیراژ کشوری در واکنش به انتشار فیش های حقوقی ۲۴۷ میلیون تومانی مدیران یکی از شرکت های پتروشیمی ، آنها را به کارکنان و مدیران نفتی ارتباط دادند! در حالی که در سیستم وزارت نفت سقف حقوق وجود دارد و حتی بالاترین رده مدیریتی در صنعت نفت چنین حقوق و مزایایی نمیگیرد!




![[1,0]](/images/advertise/b00000038.gif)
![[3,0]](/images/advertise/b00000061.jpg)

![[1,0]](/images/advertise/b00000173.jpg)
![[1,0]](/images/advertise/b00000146.gif)

![[1,0]](/images/advertise/b00000058.jpg)












![[3,0]](/images/advertise/b00000037.gif)

