جمعی از مخاطبین ماموریتی نفت آنلاین با ارسال تصویر و یادداشتی هماهنگ نوشتند: نامه هزینه غذای پرسنل نفت ابلاغ شده توسط منابع انسانی وزارت نفت عینا خدمتتان ارسال می گردد . لطفا از آقایان بپرسید از کجا غذا می خرید به این قیمت ؟ تا ما هم از همانجا تهیه کنیم !!!! مبنای محاسبه آنها برای این هزینه ها چیست ؟ آیا با این قیمت یک سالاد هم به شما می دهند؟





![[1,0]](/images/advertise/b00000038.gif)
![[3,0]](/images/advertise/b00000061.jpg)

![[1,0]](/images/advertise/b00000173.jpg)
![[1,0]](/images/advertise/b00000146.gif)

![[1,0]](/images/advertise/b00000058.jpg)












![[3,0]](/images/advertise/b00000037.gif)

