تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
سکوی حفاری سحر ۱ بعد از ۱۳ سال فعالیت بدون وقفه و حفاری ۱۹ میدان نفتی و گازی مشترک به متراژ ۵۰ هزار و ۵۰۲ متر، برای بازسازی و تعمیرات اساسی به ساحل بندرعباس رسید.
شرکت حفاری شمال
شرکت حفاری شمال
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی حفاری شمال، علیرضا سلمان‌زاده مدیرعامل شرکت حفاری شمال در آیین آغاز بازسازی ک تعمیرات اساسی سکوی حفاری سحر یک با اعلام این خبر افزود: سکوی حفاری سحر یک، پس از بازسازی و تعمیرات اساسی، فعالیت خود را به منظور حفاری و تکمیل چاه‌های نفتی و گازی کشور آغاز خواهد کرد.
 
وی فرایند بازسازی سکوی سحر ۱ را ۶۰ روزه عنوان کرد و گفت: این عملیات در دو بعد بازسازی سازه و تعمیرات اساسی تجهیزات انجام می‌شود. 
 
سلمان‌زاده در ادامه به ویژگی های عملیات بازسازی و تعمیرات اساسی سکوی حفاری سحر ۱ اشاره کرد و افزود: این عملیات در حوضچه خشک انجام شده و یک فرایند تمام ایرانی است که در کشور با اتکا به توان مهندسین، متخصصان و تجهیزات داخلی انجام خواهد شد. 
 
مدیرعامل حفاری شمال بیان کرد: از دیگر ویژگی‌های این بازسازی، سرعت آن است چرا که معمولا این فرایند ماه‌ها به طول می‌انجامد اما با برنامه‌ریزی دقیق صورت گرفته، بازسازی اساسی سکوی حفاری سحر ۱ طی ۶۰ روز برنامه ريزي شده و اقدام خواهد شد.
https://naftonline.ir/news/29983/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری به کدامیک از افراد زیر رای خواهید داد؟
مسعود پزشکیان
سعید جلیلی
در انتخابات شرکت نمی کنم
0