تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
اطلاعیه رسمی وزارت نفت: ساعت كاری كاركنان واحد‌های ستادی صنعت نفت از تاریخ شانزدهم خردادماه تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ است.
کاهش ساعات کاری وزارت نفت
کاهش ساعات کاری وزارت نفت
https://naftonline.ir/news/29964/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سادات
سلام، چرا باید در هر زمان مشکلات را قشر ضعیف جامعه متحمل شوند، خوب مشکل را با کاهش زمان کاز حل کنید، ۸ تا ۱۴، نمی شود هم خدا را خواست هم خرما را، دولت دستش فقط به کارمندان و کارگران خود می رسد، بعد برای طرح پیمانکاران یا طبقه بندی مشاغل خصوصا در صنعت نفت حداقل ها را هم اجرا نمی کند, بعد سقف حقوق ،تصویب می کنند و ... برای هر قشری یک بی عدالتی انجام می شود.
feedback
United Kingdom
صادق باوی
این تغییر ساعت کار رادمان را پائین می آورد صبح زود اکثریت مردم در خواب ناز تشریف دارند این تغییر مثل این می ماند که لقمه دور سر بچرخانیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید
پس بقیه کارکنان چی، روزکارهای مناطق
feedback
Iran, Islamic Republic of
هادی
پس چرا در شرکت گاز خراسان رضوی متن اطلاعیه ساعات کاری به صورت زیر است؟؟
«🔹به اطلاع همکاران محترم می رساند با توجه به مصوبه هیأت محترم وزیران و بمنظور صرفه جویی در مصرف برق ساعات کار اداری از روز چهارشنبه شانزدهم خردادماه ساعت شش صبح آغاز می گردد. ضمنا صرفه جویی در مصرف برق الزامی بوده و متناسبا فعالیت اداری یکساعت زودتر خاتمه خواهد یافت.»
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام
مصوبه دولت میگه ساعت شروع کار ادارات 6 صبح و ساعت خاتمه کار 13 میباشد
feedback
Iran, Islamic Republic of
راننده
در برخی ادارات شرکت نفت در تهران،مدیران داخل اتاق خود کولر گازی دارند و بی اهمیت به ساعت کار جدید تا نزدیک به غروب در اداره میمونن،خب به طبع ،ماندن مدیر،نیازبه خدمات داره،از نظافتچی و آبدارچی گرفته تا تاسیسات و راننده،اینهاهم که معمولا تواتاقهای محقر و به دور از سرمایش مرکزی هستن و معمولا باپنکه و کولرآبی اتاقهاشون خنک میشه،خب چه کاریه کم کردن ساعت کاروقتی هیچ کنترلی نیست
0