تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
جلسه هم اندیشی پیرامون روایت شهید جمهور در شرکت‌های نفتي مستقر در جنوب؛ روز دوشنبه ٧ خرداد ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین میر احمد حاجتی امام جمعه موقت اهواز ، سعید آتشبار، رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، مسئولین استانداری و مناطق نفتخیز و جمعی از رؤسای روابط عمومی‌های شرکت های نفتی برگزار شد.
ستاد شهید جمهور | نفت آنلاین
ستاد شهید جمهور | نفت آنلاین
در ابتدای این نشست آتشبار ضمن تسليت شهادت رئيس جمهور و همراهانش در سانحه اخير سقوط بالگرد، اظهار کرد: از اتفاقات پیش آمده حیرت زده‌ايم؛ زیرا شخصیتی را از دست دادیم که نظام برای تربيت و پرورشش هزینه‌ها کرده بود، حضرت آيت الله رئيسي در دوران خدمت خود به مرتبه‌اي رسيد که شايسته آن بود و اکنون سيره اين شهيد والامقام بيش از گذشته در جامعه روايت مي‌شود. 
 
وی با اشاره به خروج شخصيت حضرت آيت الله رئيسي از مظلوميت‌هاي گذشته و روايت منش ايشان در جامعه به منظور آشنايي بيشتر عموم با اين چهره مردمي به عنوان نمونه مسئول تراز انقلاب اسلامي بیان کرد: کشور از عدم حضور اين شخصيت وارسته دچار خسران و ضررهاي فراواني شده است.
 
رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب عنوان کرد: روایت شخصیت این رئیس جمهور فقید نباید پس از برگزاري مراسم هفتم شهادت به ورطه فراموشی سپرده شود، به همين منظور با تأکيد مدير عامل محترم در شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب به دنبال ایجاد فضایی هستیم تا اربعين شهادت اين عزيزان مصادف با ايجاد فضايي زنده در شرکت‌هاي نفتي مستقر در جنوب شود و در اثناي اين حرکت‌ها خصوصيات حضرت آيت الله رئيسي، مختصات دولت سيزدهم و عملکرد ايشان در صنعت نفت کشور روايت شود.
 
آتشبار بر ضرورت همراهي و همدلي بيش از پيش شرکت‌هاي نفتي مستقر در جنوب تأکيد داشت و خاطرنشان کرد: تجربيات اخير ثابت کرد، زمانی که شرکت‌های نفتی با وحدت در کنار يکديگر قرار گیرند، اقدامات موثری در صنعت نفت انجام خواهد شد، اين مهم بايد به عنوان اساس کار در رويدادهاي مهمي که ظرفيت تجميع نظر شرکت‌هاي نفتي را دارند در نظر گرفته شود.
 
وی با اشاره به ظرفيت 40 هزار نفري شاغل در شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب و ساير شرکت‌هاي نفتي به علاوه خانواده‌هاي آنان براي فعالسازي و انجام اقداماتي در مسير پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي، تصریح کرد: اگر اين ظرفيت همچون هميشه در مسير انقلاب اسلامي، نظام و کشور به کار گرفته شود، براي صنعت نفت جنوب آثار ارزشمند و مثبتي در پي خواهد داشت.
 
رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: اين نشست به منظور هم‌انديشي جهت انجام اقداماتي تا اربعين شهادت حضرت آيت الله رئيسي و همراهانش برگزار شده است تا فضاي حاکم به سوي سستي و رخوت کشيده نشود.
 
آتشبار با تأکيد بر ضرورت تبيين شاخصه‌هاي رئيس جمهور شهيد و اقدامات مؤثر ايشان در دولت با قالب‌ها و اشکال گوناگون از سوي روابط عمومي‌ها، ادامه داد: گفتمان تبيين شخصيت والاي حضرت آيت الله رئيسي تا اربعين شهادت ايشان نه صرفأ به عنوان رئيس جمهور، بلکه به عنوان الگوي کارآمدي نظام جمهوري اسلامي براي جامعه نفتي و توده‌هاي مردم شکل گيرد تا در انتخابات نيز هر شخص برحسب تکليف شرعي گزينه‌اي را که به دولت فعلي نزديک‌تر است، انتخاب کند.
وی ابراز داشت: نبايد اجازه داده شود که فضاي فعلي با برگزاري مراسم ختم براي حضرت آيت الله رئيسي از دست برود، هرکدام از حاضران، بايد سفيران اين نگاه در شرکت‌هاي خود باشند و اين اتفاق را آغازي براي تبيين سيره حضرت آيت الله رئيسي و عملکرد جهادي دولت فعلي تلقي کنند.

روايت سيره حضرت آيت الله رئيسي در جامعه/ عملکرد جهادي دولت فعلي از سوي روابط عمومي‌ها به تصوير کشيده شود
 
در پايان این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به تأکيدات رهبر معظم انقلاب درخصوص روايتگري صحيح و تبيين دستاوردهاي نظام اسلامي، گفت: اکنون در زماني هستيم که دشمن در کنار جنگ‌هاي سخت و نرم، جنگ روايت‌ها را در پيش گرفته است به همين جهت روابط عمومي‌ها و صاحبان تريبون در مناطق نفتي بايد دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي در اين صنعت را به صورت صحيح، کامل و دقيق روايت کنند. 
 
امام جمعه موقت اهواز با تأکيد بر ضرورت آشنايي نسل جوان با کارآمدي نظام جمهوري اسلامي در حفظ، مديريت و ارتقاء صنعت نفت، بیان کرد: دستاوردهاي نظام اسلامي در صنعت نفت بايد به رخ بيگانگان کشيده شود و در درون کشور نيز افراد از آن مطلع شوند؛ زيرا در زمان روايت صحيح از ميدان نااميدي فرصتي براي ظهور و بروز پيدا نخواهد کرد و ضمن رفع خستگي ناشي از تلاش‌هاي بي‌اندازه کارکنان صنعت نفت، مردم نسبت به آينده اميدوارتر خواهند شد.
 
وي با بيان اينکه مجموعه‌هاي روابط عمومي‌ مکلفند، اقدامات انجام شده از سوي دولت سيزدهم را به اطلاع جامعه برسانند، ابراز داشت: روايت صحيح از اقدامات صورت گرفته براي جلوگيري از نفوذ دشمن در فضاي مجازي " مديريت ادراک" ضروري است.
 
حجت الاسلام والمسلمين حاجتي گفت: اکنون در جنگ روايت‌ها قرار داريم و نيازمند روايت صحيح از حضرت آيت الله رئيسي هستيم، اجازه ندهيم که مجالس گراميداشت براي شهداي خدمت به مجلس ختم تبديل شود، اينگونه مراسمات بايد به صورت يادواره شهدا باشد و در آن صفات ويژه حضرت آيت الله رئيسي به عنوان "برد تمدني " براي عموم تشريح شود.
 
پس از صحبت‌‌هاي حجت الاسلام والمسلمين حاجتي،​ رؤساي روابط عمومي‌هاي شرکت‌هاي نفتي حاضر به طرح ايده‌ها و پيشنهادات لازم درخصوص برگزاري مراسمات گراميداشت تبييني براي رئيس جمهور فقيد و همراهان شهيدش پرداختند و حاصل آن شد که تا اربعين شهداي خدمت اين شرکت‌ها با همراهي و تقسيم کار همگاني نسبت به برگزاري يادواره شهدا،​ نکوداشت‌ها،​ برنامه هاي رسانه اي و محتوايي اقدام کنند.
https://naftonline.ir/news/29942/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0