تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
روسای روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نفت و گاز اروندان از حضوری مؤثر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت تهران خبر دادند.
سعید آتشبار | مهدی احمدی | امید نصیری
سعید آتشبار | مهدی احمدی | امید نصیری
حضور فعال NISOC در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب، مهندس سعيد آتشبار با اشاره به حضور تمام قد شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب در بيست و هشتمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران اظهار داشت: اين نمايشگاه يکي از بزرگترین رخدادهاي صنعتی و تجاری ایران است که سالانه با حضور جمع كثیری از شركت‌های توانمند داخلی و خارجی در محل نمايشگاه هاي دائمي نمايشگاه‌هاي بين المللي تهران برپا مي‌شود.
 
رئيس روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب پيرامون شعار اين نمايشگاه " صنعت نفت، جهش توليد، بهينه سازي فناورانه" عنوان داشت: اين نمايشگاه از 19 لغايت 22 اردیبهشت‌ماه از ساعت 8 بامداد الي 15 برقرار خواهد بود و فرصت مغتنمی است تا شركت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان قرار دهند.
 
مهندس آتشبار با اشاره به تعداد غرفه‌ها و شرکت هاي فعال ذيل مناطق نفتخيز جنوب در اين نمايشگاه خاطرنشان کرد: شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب با توجه به برنامه‌ريزي، مذاکرات و پيش‌بيني‌هايي که از نمايشگاه سال گذشته تاکنون با شرکت‌هاي نفتي دولتي، بخش خصوصي و دانشگاه‌هاي برتر کشور داشته است، قراردادهاي مهمي را در بيست و هشتمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران منعقد خواهد کرد.
 
وي از رونمايي تجهيزات و کتب تأليف شده تخصصي توسط همکاران مناطق نفتخيز در اين نمايشگاه خبرداد و افزود: حضور مديران ارشد ستادي شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب، مديران عامل شرکت‌هاي پنجگانه بهره بردار مناطق نفتخيز جنوب، مديران ارشد زير مجموعه و جمع کثيري از کارشناسان فني مديريت‌هاي مختلف مناطق نفتخيز جنوب نشان از اهميت والاي اين نمايشگاه در نگاه مديريت ارشد مناطق نفتخيز جنوب دارد.
 
رئيس روابط عمومي شرکت ملي مناطق نفتخيز جنوب ادامه داد: باتوجه به حضور تعداد زيادي از شرکت‌هاي خارجي فعال انرژي در سطح بين المللي، پيش بيني مي شود که اين نمايشگاه از تراز بالاي فني، اقتصادي و ديپلماتيک برخوردار باشد.
 
وي به نقش مهم شرکت‌هاي تابعه مناطق نفخيز جنوب در جهش توليد اشاره کرد و گفت: عمده شرکت هاي حاضر در اين نمايشگاه در زمينه دانش‌بنيان و ساخت داخل فعاليت مي کنند که در این خصوص می‌توان به نقش اثرگذار این شرکت‌ها در جهش تولید اشاره کرد.

شرکت ملی حفاری ایران حضوری مؤثر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت دارد

به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، نمایشگاه بین المللی صنعت نفت با حضور ۱۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت برگزار خواهد گردید.
 
مهدی احمدی رییس روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران اظهار نمود 
این شرکت در این رویداد نمایشگاهی حضوری فعال و مؤثر دارد.
 
رایزنی با سازندگان و تأمین کنندگان کالا و تجهیزات، انعقاد تفاهم نامه و قرارداد باشرکتهای دانش بنیان، امضای تفاهم نامه ارائه خدمات جانبی دستگاههای حفاری با برخی شرکتهای متقاضی خدمت ، رونمایی از دستاوردهای علمی و تجهیزاتی از مواردی هست که در این نمایشگاه به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

حضور فعال شرکت نفت و گاز اروندان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی/رونمایی از تجهیز ساخت داخل جریان سنج چندفازی (MPFM)

رئیس روابط‌ عمومی شرکت نفت و گاز اروندان از حضور فعال این شرکت در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران خبرداد و گفت: امضای چندین قرارداد، بازدید از غرفه‌ها و نشست با سازندگان و رونمایی از تجهیز ساخت داخل شده جریان چندفازی (MPFM) از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت در این نمایشگاه است.
 
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امید نصیری با اشاره به «صنعت نفت، جهش تولید و بهینه‌سازی فناورانه» به عنوان شعار این دوره از نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی برای شرکت در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی نفت ثبت نام کرده‌اند؛ همچنین شرکت‌هایی از ۱۲ کشور از جمله روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین در این نمایشگاه حضور دارند.
 
وی با بیان اینکه حضور ۲۵۰ شرکت خارجی رشد صنعت نفت کشور در عرصه جهانی را نشان می‌دهد، گفت: در این‌ نمایشگاه نشست‌های تخصصی، رویدادهای هم اندیشی، میزگردها، کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های متعددی با محوریت شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم و شعار نمایشگاه برگزار خواهد شد.
 
رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به حضور ۸۰ شرکت دانش‌بنیان در این دوره از نمایشگاه و توجه ویژه شرکت نفت و گاز اروندان به حمایت از این شرکت‌ها اضافه کرد: ۶۴ شرکت استارتاپی و ۲۳ دانشگاه نیز در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت.
 
وی در ادامه مطلب فوق گفت: با همت متخصصان فعال در این شرکت‌ها با دانش علمی بالا موفق به بومی‌سازی بسیاری از تجهیزات شدیم، قطعاً ارتباط دوسویه نفت با آنها منجر به توسعه صنعت نفت و تقویت اقتصاد ملی می‌شود.
 
نصیری تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ قرارداد و یادداشت تفاهم به امضا خواهد رسید که شرکت نفت و گاز اروندان سهم قابل توجهی را در این خصوص به خود اختصاص خواهد داد. 
 
وی ادامه داد: انعقاد قرارداد و تفاهم نامه با شرکت‌های دانش بنیان به عنوان نوعی از ظرفیت مردمی و تعامل علمی و پژوهشی با دانشگاه‌ها توسط شرکت نفت و گاز اروندان در این نمایشگاه در راستای تحقق شعار سال و شعار نمایشگاه است.
 
رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان در ادامه یادآور شد: شرکت نفت و گاز اروندان در این دوره از نمایشگاه رونمایی از تجهیز ساخت داخل شده جریان سنج چندفازی (MPFM) را خواهد داشت.
 
وی با اشاره به حضور مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسای ارشد این شرکت در نمایشگاه بیست و هشتم صنعت نفت، بازدید از غرفه ها و نشست با سازندگان در کنار امضای حدود ده قرارداد مهم را از مهمترین فعالیت های این شرکت دانست.
نمایشگاه نفت تهران آتشبار نصیری احمدی
https://naftonline.ir/news/29773/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0