تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
مراسم معارفه فرمانده بسیج شرکت نفت خزر با حضور مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر ، دکتر فلاح مهرجردی فرمانده بسیج وزارت نفت و مهندس طالبی فرمانده بسیج شرکت ملی نفت برگزار شد.
شرکت نفت خزر | نفت آنلاین
شرکت نفت خزر | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  بر اساس این گزارش در این مراسم محمد سعید حسین زاد رئیس پژوهش و فناوری به عنوان فرمانده بسیج شرکت نفت خزر معرفی و حکم ایشان توسط دکتر فلاح مهرجردی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت اعطاء گردید .
در ابتدای این مراسم دکتر فلاح به نقش و کارکرد بسیج در دوران قبل و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهنمود های معمار کبیر انقلاب نشات گرفته از تفکر بسیجی بود و حفظ و تداوم آن هم مرهون همین نگاه و رویکرد است.
 
وی اظهار داشت: یکی از وظایف مهم بسیج در طول دوران های مختلف انقلاب حفظ و حراست از انقلاب و دستاورد های آن در همه عرصه های مختلف است و با توجه به شرایط کنونی کشور وظایف این نیروی محرک مردمی در همه دستگاه ها از جمله بخش های اقتصادی کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است.
 
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت در ادامه گفت: دشمن با شروع انقلاب اسلامی با همه ابزارهای خود از جمله ترور های کور، حمایت از گروه های تروریستی و منافقین و حمایت از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی و در دوره کنونی با تحریم ها و جنگ نرم افزاری علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی وارد عمل شده است و بسیج و تفکر بسیجی به عنوان سدی عظیم در مقابل آن ایستاده و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیج به عنوان کلید طلایی حل مشکلات توانسته است به خوبی به مقابله با آنها بپردازد.
 
وی با بیان اینکه بسیج و بسیجی بودن یک افتخار است و ما باید از این امانت که یادگار امام راحل و ثمره خون پاک شهیدان است به خوبی پاسداری کنیم، اظهار داشت: بسیج باید نقش تسهیل کننده، مشاور و حامی را در سازمانها ایفا کند و نقش الگو و نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه در جامعه باشد.
دکتر فلاح در پایان برای آقای محمد سعید حسین زاد که به عنوان فرمانده بسیج نفت خزر معرفی شده است آرزوی موفقیت نمودند .  
 
یعقوبعلی طالبی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی نفت ایران نیز در این آیین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: فرماندهان بسیج باید با شناخت نقشه‌ راه، در تمامی عرصه‌ها حضور تأثیرگذار و فعال داشته باشند و در این راه ضمن شناسایی ، تعامل و هم‌افزایی از تمامی ظرفیت‌های اثربخش استفاده کنند.‌
 
وی با بیان اینکه جامعه هدف بسیج به‌طور صرف نباید منوط به قشر و گروه خاصی باشد، اظهار داشت: در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران نیز جامعه هدف باید کل کارکنان خدوم شرکت باشند و در واقع همه کارکنان شاغل در این مجموعه معظم باید خود را بسیجی بدانند .
در ادامه این مراسم مهندس کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر گفت: همانند رسالت اولیه بسیج در زمان شکل گیری آن تمایزی بین فرمانده و بسیجیان وجود ندارد و همه در یک سنگر باید در راستای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم.
وی افزود: بسیج در توسعه و ترویج فرهنگ و ارزشهای انقلاب اسلامی نقش موثری داشته و دارد و از مهمترین انتظاراتی که از بسیج می رود پایبندی به الزامات اخلاقی، اجتماعی، علمی و همچنین تعامل برای رسیدن به اهداف متعالی در سازمان و جامعه است .
محمد سعید حسین زاد فرمانده پایگاه بسیج شرکت نفت خزر گفت: ازحسن اعتماد دکتر فلاح فرمانده بسیج وزارت نفت، مهندس طالبی فرمانده بسیج شرکت ملی نفت ایران و مهندس کمالی مدیرعامل نفت خزر تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم با همکاری و تعامل موثر بتوانیم با ترویج فرهنگ و تفکر ارزشمند بسیجی در پیشبرد اهداف شرکت نفت خزر و صنعت نفت قدم های مثبتی برداریم .
https://naftonline.ir/news/26658/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0