تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
چه زمان مرحله دوم پرداخت وام آغاز خواهد شد؟

وام قرض‌الحسنه فقط ویژه مدیران نفتی بود؟

در حالی که بیش از یکماه از امتیاز بندی قبلی و پرداخت مرحله اول وام قرض الحسنه می گذرد همچنان ادامه روند پرداخت و از آغاز مرحله دوم خبری نیست!
وام قرض‌الحسنه کارکنان صنعت نفت
وام قرض‌الحسنه کارکنان صنعت نفت
به گزارش نفت آنلاین ، با گذشت بیش از یکماه از پایان مرحله اول پرداخت وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی ، همچنان از آغاز مرحله بعدی پرداخت خبری نیست!
 
همچنین علی رغم انتقادهای صورت گرفته به نحوه امتیاز بندی هنوز تغییراتی در این خصوص انجام نشده است و آخرین تاریخ بروزرسانی امتیاز کارکنان در پورتال نفت مربوط به تاریخ ۱۶ آبانماه ۱۴۰۲ است!
 
لازم به ذکر است نفت آنلاین ماه گذشته با انتشار گزارشی با عنوان وامی برای دانه درشت ها بشدت از نحوه امتیاز بندی و اعطای وام قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی انتقاد کرده بود و نوشت : گویی ساز و کار پرداخت این وام به گونه ای طراحی شده است که فقط خود مدیران مشمول دریافت آن شوند ! 
 
در پایان شایان ذکر است، در مرحله اول طبق اطلاعات موثق دریافتی تمامی مدیران از شمال تا جنوب مشمول پرداخت این وام شدند و به حساب آنها واریز شد و حال باید دید این مدیران که خود وامشان را دریافت کرده اند و مشکلی در این خصوص ندارند و حتی نحوه امتیاز بندی را خودشان تعیین کرده اند چه زمانی مرحله دوم پرداخت وام قرض‌الحسنه را به پرسنل تعیین می‌کنند؟
 
وام کارکنان نفت
https://naftonline.ir/news/29323/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United Arab Emirates
طاهری
در طول۳۴ سال سابقه در وزارت نفت بصورت متداول پیوسته شاهد این ناحقی وناعدالتی بوده و هستیم و نمیدانم کی وزیری میاد که این ناعدالتی هارو برچینه از منازل سازمانی گرفته تا این نوع وام ها حداقل در این دوران انتظار این رفت که قدر کارگر رو بدونند به امید روزهای روشن
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
خدا را شکر که هم خانه سازمانی را تحویل دادم و ماشین ها و هم گفتم نه وام مسکن نه وام ۴۰۰میلیونی میخوام و حقوق ماه اخر سال ۱۴۰۲ شد ۲۰ میلیون تومان ........افراد در امریکار اضافه کار میگیرند و در اخر با لاتاری هم بازنشست و پناهنده میشوند
feedback
Iran, Islamic Republic of
مصیب
لعنت به روزی که پامو گذاشتم عسلویه.
همیشه مثل برده باهاشون رفتار کردن و میکنن.
چه تو ساخت و چه تو تعمیرات.
خدا کارگران عسلویه رو فراموش کرده.
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیداد کرمی
آیا بنده که بازنشسته هستم و به بیماری خاص مبتلا شده ام وام سیصد میلیونی به من تعلق میگیرد یا خیر
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیداد کرمی
آیا ماده (۱٠) شامل حال بازنشستگان میشود
0