تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
شخصی بنام «آرش اشتری» کارشناس واحد مالی یکی از بنادر تابعه استان خوزستان به شکل شیادانه ۱۰۸ میلیارد تومان را جابه‌جا کرد که به سرعت با همکاری نهادهای امنیتی و نظارتی کشف شد.
اختلاس در بندر امام
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اوایل هفته جاری اعلام کرد: شخصی بنام «آرش اشتری» کارشناس واحد مالی یکی از بنادر تابعه استان خوزستان به شکل شیادانه ۱۰۸ میلیارد تومان را جابه‌جا کرد که به سرعت با همکاری نهادهای امنیتی و نظارتی کشف شد.(فیلم پیوستی یکی از کلیپ های تبلیغاتی این فرد را نشان می دهد.)
 
آرش اشتری کارشناس امور مالی بندرامام، غیر خوزستانی شاغل در بندرامام بوده و از کارکنان استخدامی پروازی بوده که سالها در این مجتمع مشغول به فعالیت بوده!
 
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حالی از کشف سریع این اختلاس سخن می گوید که آرش اشتری اختلاس گر ۲ میلیون دلاری از یک سال قبل نسبت به اخذ اقامت در کانادا اقدام کرده و خانواده وی نیز از سال قبل در این کشور مقیم شده بودند.
 
مدیرعامل سازمان بنادر چگونه ادعای کشف سریع اختلاس می کند آن هم وقتی اختلاس گر به کشور دیگری گریخته و در امن ترین حالت ممکن قرار دارد!؟ دستگاه حراست شما چکاره بوده!؟ چگونه ممکن است وقتی بیش از یک سال خانواده مدیر شما در کانادا اقامت می گیرد به فردی که دسترسی های عالی مالی را داشته شک هم نمی کنید و مورد رصد اداره حراست قرار نمی گیرد!؟/ منبع متن: منابع محلی استان خوزستان 
 
⬅️ نفت آنلاین : اگر بررسی و نظارت شود مثل این فرد که هم پروازی باشند و هم اینکه خود و خانواده آنها دوتابعیتی باشند در صنعت پتروشیمی و همان منطقه بندر امام و ماهشهر و مناطق دیگر قطعا یافت می شود و امید است نهادی های امنیتی و نظارتی نسبت به شناسایی اینگونه افراد اقدام نمایند تا در آینده دیگر شاهد چنین اقداماتی در دستگاه‌ها نباشیم.
 
https://naftonline.ir/video/29675/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
جعفری راد
تا کی باید تحمل کنیم این اوضاع رو،اکثر مدیران پروازی هستن،یعنی واقعا ما خوزستانیا خودمون شایستگی مدیریت نداریم
اصلا چرا وقتی خود نیروهای خوزستان شرایط مدیریت دارند از سایر استان ها مدیر میزارید؟خونه سازمانی و....بهشون میدین؟
واقعا نفت آنلاین باید این سوال از مدیران ارشد بپرسه
اکثر مدیران شرکت های خوزستانی وزارت نفت از خارج استان هستند و با پارتی و رانت رئیس شدند
0