تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
گلایه مندی کارکنان قراردادی مدت موقت از وزیر نفت

زمان پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله کارکنان قراردادی مدت موقت را اعلام کنید

کارکنان قراردادی مدت موقت در دهه پایانی کارکرد خود هستند و حقوق حداقلی را  در ۱۰ سال گذشته تحمل کردند و در این دولت اقدام مثبتی جهت مشابه سازی نظام جبران خدمات آنها صورت پذیرفت اما با تنگ نظری های بعضی از مسئولین باقی مانده از دولت قبل در منابع انسانی وزارت نفت، کام آنها به طور کامل شیرین نشد و انتظار است مدیران منابع انسانی نفت، زمانی را برای پایان بخشی به بلاتکلیفی ۱۲ آنها اعلام نماید.
کارکنان قراردادی نفت | نفت آنلاین
کارکنان قراردادی نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین، در حالی که بیش از دو ماه از اعلام رسانه ای معاون محترم منابع انسانی وزیر در خصوص مکاتبه دبیر شورای مدیران با منابع انسانی شرکت های اصلی جهت محاسبه بار مالی، جامعه آماری و موضوع همترازی مشمولین دریافت فوق العاده های مخصوص و تخصصی میگذرد، اما برخی شرکت ها به دلایل نامعلومی، همچنان پاسخ این مکاتبه را نمیدهند!
 
حال دو سوال کلی  در ذهن مخاطب ایجاد میشود:
 
1️⃣سوال اول اینکه فوق العاده هایی که پس از چند ماه کار کارشناسی در سطح مدیران منابع انسانی با احتساب بار مالی، در دیماه ۱۴۰۰ توسط اعضای شورای اداری و استخدامی صنعت نفت مصوب گردید، چگونه به موافقت مجدد مدیران عامل شرکت های اصلی که خود عضو شورای اداری استخدامی بوده اند مشروط شده است!
 
2️⃣سوال دوم اینکه آیا کارکنان قراردادی که دارای حداقل ۲۰ سال سابقه کار و در دهه پایانی کارکرد خود هستند، مشکل ناترازی دارند؟
 
در این راستا تعداد زیادی از کارکنان قرارداد مدت موقت با ارسال پیام های جداگانه ای به رسانه نفت آنلاین، از طولانی شدن فرآیند اجرای فوق العاده هایی که موافقت پرداخت آن‌ در سال ۱۴۰۰ اخذ شده است، گلایه مند شدند.
 
همچنین تعدادی از این کارکنان با ارسال فیش حقوق خود به این رسانه خبری، خواستار انتقال اطلاعات صحیح به معاون محترم منابع انسانی وزیر شدند و اذعان نمودند، عدم اجرای کامل مصوبه دیماه ۱۴۰۰ همچنان ناشی از استمرار تفکر و نگاه دوره گذشته در تصمیم‌ سازی هاست و حل مشکلات کارکنان و ایجاد آرامش در میان آنان، نیازمند تغییر این نگاه است.
 
در ادامه این کارکنان از وزیر محترم نفت درخواست نمودند، اگر مجموعه مقررات کارمندان صنعت نفت، مرجع نظام های اداری و جبران خدمات کارکنان هست، حق الناسی که در  فصل دوم مجموعه مقررات برای کارکنان قراردادی دیده شده است ادا شود.
 
این کارکنان در پایان موارد زمین مانده از مطالبات خود را به صورت تیتر وار ارسال نمودند:
 
۱-اجرای کامل مصوبه دیماه ۱۴۰۰ موضوع فوق العاده مخصوص و تخصصی
۲-اصلاح فرمول پاداش بهره وری بر اساس پایه حقوق هر فرد
۳-اصلاح فرمول اضافه کاری مطابق تبصره ۱ ماده ۳۶ جهت کارکنانی که طبقه بندی مشاغل نشده اند.
 
⬅️نفت آنلاین: کارکنان قراردادی مدت موقت در دهه پایانی کارکرد خود هستند و حقوق حداقلی را  در ۱۰ سال گذشته تحمل کردند و در این دولت اقدام مثبتی جهت مشابه سازی نظام جبران خدمات آنها صورت پذیرفت اما با تنگ نظری های بعضی از مسئولین باقی مانده از دولت قبل در منابع انسانی وزارت نفت، کام آنها به طور کامل شیرین نشد و انتظار است مدیران منابع انسانی نفت، زمانی را برای پایان بخشی به بلاتکلیفی ۱۲ آنها اعلام نماید.
https://naftonline.ir/news/29286/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
سید
با سلام خدمت شما دوستان عزیز.. همه کسانی که در کشور فعالیت هایی در حمایت از حقوق نیروهای تحصیل کرده مدت موقت در نفت.وگاز دارین ومیدانید که چه تلاشی را در محیط های مسموم گازی و نفتی بسته بصورت هفتگی و ماهانه و سالانه و.... انجام میدهند وبازوی مهمی برای وزارتخانه وکشور هستنوبا سابقه بالا..ومشکلاتی را دارم که مدام مطرح شده است خواهشمندم که به جهت رضایت ما وخانواده های مان تلاش را برای برقراری عدالت در سیستم بعمل بیاورید هیچ کار خیری از چشم پروردگار عالم غافل نیست مخصوصاً احقاق حق تضعیف شده در دوازده سال وبیشتر الله اعلم
0