تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان معرفی شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین طه توکلی
حجت‌الاسلام و المسلمین طه توکلی
آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در سپاه کردستان برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین طه توکلی، مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: خداوند را شاکرم که توقیق خدمت در استان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و مردمان مرزدار که همواره دل در گرو انقلاب داشته‌اند، حضور پیدا کنم.
 
وی ضمن قدردانی از حسن نیت و اعتماد مسئول و جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و فرمانده سپاه کردستان بابت سپردن این مسئولیت به بنده گفت: 
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کردستان با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش مردم را دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: هم و غم‌مان این است که امنیت کنونی را پایدار کنیم.
 
وی افزود: جمهوری اسلامی موازنه قدرت را در دنیا تغییر داده و همه ما پاسداران با یکدلی و روحیه جهادی برای تقویت اقتدار کنونی تلاش می‌کنیم.
 
توکلی بیان کرد: ضمن حفظ یکدلی و انسجام، تمام تلاش خود را برای انجام ماموریت و رسالت حوزه کاری خود به‌کار می‌گیرم.
 
حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد، مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ضمن قدردانی از همکاری و هم‌افزایی همه فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و همکاران خود در طول 4 سال حضور خود در استان اظهار داشت: در طول این مدت همواره تلاش کردم که بار نباشم بلکه یار باشم. اگر در جایی ندانم کاری و رفتار و برنامه‌هایم مورد پسند کسی نبود، طلب حلالیت می‌کنم.
 
به گزارش تسنیم؛ مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان پیش از این جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان بود.
https://naftonline.ir/news/28753/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0