تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
چگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم؟ برای داشتن سفری راحت اکثر افراد سفر با هواپیما را ترجیح می‌دهند اما هزینه بالای بلیط آن زیاد خوشایند نیست. شاید شنیده‌اید که راه‌هایی برای تهیه بلیط ارزان وجو...

چگونه بلیط ارزان هواپیما بخریم؟

برای داشتن سفری راحت اکثر افراد سفر با هواپیما را ترجیح می‌دهند اما هزینه بالای بلیط آن زیاد خوشایند نیست. شاید شنیده‌اید که راه‌هایی برای تهیه بلیط ارزان وجود دارد و باور نکرده‌اید و هیچ وقت ادامه مطلبی را نخوانده‌اید تا شاید این شنیده‌ها را به حقیقت تبدیل کنید.

نحوه ارائه بلیط‌های هوایی قوانین خاص خود را دارد و باید با این اصول و قواعد آشنا شد تا هنگام نیاز هزینه سفر را به حداقل کاهش داد. آیا شما در این زمینه اطلاعاتی در دست دارید و مایلید بیشتر در این باره بدانید؟ ما در این مطلب سعی بر این داریم تا راه‌های خرید بلیط هواپیما ارزان را برای شما بیاوریم.

نکات کلیدی برای تهیه بلیط هواپیما ارزان


این روزها همه ساعاتی از طول روز را گوشی در دست دارند و با آن به انجام کارهای متفرقه، گیم یا موارد دیگر مشغول هستند. این ابزاری که در دست شما نیز وجود دارد می‌تواند در برخی مواقع هزینه سفر هوایی‌تان را به نصف کاهش دهد.

برای این کار باید دانش خود را در مورد آژانس‌های مسافرتی، انواع بلیط‌ها، بهترین زمان مسافرت و ... بیشتر کنید. شاید مطالعه یک مقاله از شما تنها چند دقیقه‌ای زمان بگیرد اما سالیان سال می‌توانید از تکنیک‌های آورده شده در آن استفاده کنید و ارزان سفر نمایید.

به جستجو ادامه دهید

برای خرید بلیط هواپیما ارزان اولین اقدامی که باید داشته باشید این است که گوشی خود را بردارید و جستجو را آغاز کنید. اکثر افراد با چند کلیک اول و مشاهده قیمت سایت‌های برتر بلافاصله از مرورگر خارج می‌شوند و این اولین نقطه ضعف آنها است.

برای اینکه بتوانید گزینه‌های بهتری پیدا کنید، باید در ساعت‌های مشخصی سایت‌های مختلف را مرور نمایید. این حوصله را باید به خرج دهید تا ارزان‌ترین بلیط‌ها را ببینید و در لحظه رزرو کنید. ممکن است این کار را چند روز انجام دهید اما حقیقت این است که ارزش وقت گذاشتن را دارد.

بهترین زمان رزرو بلیط

این سوال در ذهن اکثر افراد وجود دارد که بهترین زمان برای تهیه بلیط هواپیما کی است؟ شاید برای این سوال پاسخ‌های مختلفی را بشنوید و همه آنها درست باشد چراکه تعیین آن به شرایط مختلفی بستگی دارد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.

ابتدا باید تعیین شود که شما سفر داخلی یا خارجی مد نظرتان است. برای سفرهای داخلی 40 تا 50 روز قبل از پرواز می‌تواند زمان مناسبی باشد که البته شرایط هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. برای سفرهای برون مرزی توصیه می‌شود که 5 الی 6 ماه زودتر از موعد اقدام کنید.

از طرف دیگر حتما شنیده‌اید که بلیط‌های لحظه آخری با هزینه خیلی کمتری ارائه می‌شوند. این گفته نیز صحت دارد اما شما با کدام گزینه بیشتر موافق هستید و چگونه می‌خواهید خرید خود را انجام دهید. در ادامه در این مورد توضیح مختصری می‌آوریم.

چه زمانی مدتها قبل از سفر بلیط بخریم؟

ما ایرانی‌ها عادت داریم در یک تعطیلات خاص به سفرهای خاص برویم؛ یعنی ایامی را برای این کار در نظر می‌گیریم که عمده افراد نیز همان فکر را به سر دارند. ما با درست یا غلط بودن این تصمیم کاری نداریم و می‌خواهیم به ارزان تهیه کردن بلیط برسیم.

در این ایام خاص با نزدیک شدن به آنها نمی‌توان بلیط لحظه آخری پیدا کرد و اگر جایی هم باشد با قیمت بالاتر ارائه می‌شود. به این ترتیب در روزهای خاص خرید زودتر نتیجه بهتری خواد داشت و شما می‌توانید با هزینه کمتر به سفر خود بروید.

خرید لحظه آخری

اگر فصل و روز سفر برای شما زیاد مهم نباشد، می‌توانید در ایامی که میزان مسافرت کاهش پیدا می‌کند، سفری ارزان را تجربه کنید. در این روزها ممکن است شما در جستجوهای خود با قیمت‌های بسیار حیرت‌انگیزی مواجه شوید که البته باید چمدانتان آماده سفر باشد.

همانطور که از نام این بلیط‌ها پیدا است، در لحظه آخر آف می‌خورند و کسانی که گوش به زنگ هستند می‌توانند از فرصت استفاده کنند. توجه داشته باشید که همیشه بلیط‌ها در لحظه آخر قیمتشان نزولی نمی‌شود و ممکن است برعکس این قضیه اتفاق بیفتد. با این حال اگر شما نیز از کسانی هستید که این شرایط را دارید که در لحظه بار سفر خود را ببندید همیشه جستجوهای لحظه آخری را سرچ کنید.
 

 تخفیف‌های آژانس‌های مسافرتی

در مرور نکات خرید بلیط هواپیما ارزان حتما باید تخفیفات آژانس‌های مسافرتی نیز مطرح شود. اگر تا به حال با مجموعه خاصی همکاری نکرده‌اید و عضو گروه‌های آنها نشده‌اید مطمئن باشید که فرصت‌های زیادی را از دست داده‌اید.

شما می‌توانید با بررسی‌های نه چندان دشوار چند مجموعه برتر را شناسایی کنید و اخبار آنها را دنبال نمایید. با این کار می‌توانید در تورهای مختلف که زمانشان فرا رسیده و تنها چند نفر برای تکمیل ظرفیت می‌خواهند شرکت کنید. به این ترتیب هزینه شما بسیار کمتر خواهد بود و سفری بسیار عالی را تجربه خواهید کرد.

با اسنپ تریپ ارزان رزرو کنید

در هر زمینه‌ای بهتر است به یک متخصص و کاربلد مراجعه کنید تا بهترین راهنمایی‌ها را برای شما ارائه دهد. برخی افراد بدون در نظر داشتن اعتبار یک مجموعه بلیط لحظه آخری را با عجله تهیه می‌کنند و در فرودگاه متوجه می‌شوند که راه اشتباهی را پیموده‌اند.

یکی از مهم‌ترین نکات خرید بلیط هواپیما مراجعه به یک شرکت معتبر است تا با خیالی آسوده کارهای خود را انجام دهید. اسنپ تریپ که نامی آشنا برای همه ایرانیان است با سالها تجربه در ارائه خدمات مختلفی نظیر فروش بلیط اتوبوس و هواپیما و رزرو هتل توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

شما می‌توانید اپلیکیشن این مجموعه را روی گوشی خود نصب کنید و به‌سادگی در هر لحظه دلخواه پروازهای لحظه آخری و پیشنهادهای ویژه را مشاهده کنید. البته در سایت اسنپ تریپ نیز کلیه خدمات با تجربه کاربری فوق‌العاده در اختیار هموطنان عزیز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رزرو هتل یا بلیط می‌توانید عضوی از این مجموعه شوید و با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا مشاورین راهنمایی‌های لازم را انجام دهند.

جمع بندی

سفر با هواپیما راحتی و آرامش بیشتری دارد و اگر بلیط آن را با رعایت اصول خاصی تهیه کنید، هزینه سفر نیز کمتر می‌شود. ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با نکات مهم خرید بلیط هواپیما ارزان آشنا کنیم تا بتوانید در سفرهای خود هزینه‌هایتان را کمتر کنید.

بلیط لحظه آخری یکی از گزینه‌هایی است که می‌توان بلیط ارزان‌تر تهیه کرد اما همیشه نمی‌تواند پاسخگو باشد. شما مدتها قبل از سفر باید به این خرید مهم فکر کنید تا بتوانید رزرو کم‌هزینه‌ای را تجربه کنید؛ به‌خصوص مواقعی که سفر شما در ایام تعطیلات باشد.

برای رزرو بلیط می‌توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید و با مشخص کردن مبدا، مقصد، تاریخ پرواز و ... بلیطی با مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایید.
https://naftonline.ir/news/28752/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0