تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
  ‌بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی، فرودگاه اهواز به عنوان نخستین قدمگاه پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به پاس سال‌های طولانی مجاهدت این سردار بزرگ در جبهه‌های دفاع و مقاومت و شرف میهن و امت اسلامی به نام این شهید بزرگوار نامگذاری خواهد شد.
فرودگاه اهواز به فرودگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام یافت
فرودگاه اهواز به فرودگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام یافت
به گزارش نفت آنلاین ؛  ‌بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی، فرودگاه اهواز به عنوان نخستین قدمگاه پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و به پاس سال‌های طولانی مجاهدت این سردار بزرگ در جبهه‌های دفاع و مقاومت و شرف میهن و امت اسلامی به نام این شهید بزرگوار نامگذاری خواهد شد.

بنابراین گزارش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چه در روزهای دفاع مقدس، چه روزهای دفاع از حرم اهل‌ بیت(ع) و چه در دفاع از خانه و کاشانه مردم در برابر هجوم بی‌امان سیلابی ویرانگر، همیشه سایه‌ای از غیرت و حمیت ایرانی و اسلامی خود را برای مردم خوزستان نشان داده است و همین موارد موجب شده وی به چهره‌ای محبوب بین مردم خوزستان و همه کشور تبدیل شود، چهره‌ای که همه اقوام خوزستانی به تمجید از شخصیت قاطع و در عین مردمی و اسلامی وی می‌پردازند.

اولین نشانه‌های حاکمیت قاسم سلیمانی بر دل‌های مردم خوزستان به روزهایی برمی‌گردد که خوزستان در برابر هجوم ناجوانمردانه دشمن بعثی در روزهای اول جنگ، خود را تنها و بی‌کس می‌دید؛ در همین ایام حاج قاسم که آن روزها جوانی پرشور و انقلابی بود باغیرت دینی و جمع کردن تعدادی از جوان‌های همرزم کرمانی، خود را به مرزهای خوزستان رساند و به دفاع از این استان پرداخت.

‌پیکر مطهر شهید سلیمانی صبح امروز ساعت 5 صبح از طریق فرودگاه اهواز برای تشییع وارد خوزستان شد و مورد استقبال جمعیت باشکوه عزادار قرار گرفت.
https://naftonline.ir/news/19821/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0