تاریخ انتشارشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
توضیحات یکی از نمایندگان مجلس:

جزئیات جدید از طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی

نماینده قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره تاثیرات اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت پرداخت و گفت که این طرح پایانی بر انتظار ۲۰ ساله کارکنان غیررسمی است که آنها با اجرای آن ضمانت شغلی خواهند داشت.
طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی
طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی
به گزارش نفت آنلاین،  شهریار حیدری با اشاره به رفع ایرادات شورای نگهبان در طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بعد از رفت و برگشت‌های متعدد بین مجلس و شورای نگهبان در نهایت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت رفع اشکال شد و انتظار می‌رود که به زودی برای اجرا ابلاغ شود.
 
وی با بیان این‌که کارکنان غیررسمی مشکلات بسیاری دارند، تصریح کرد: کارکنان غیررسمی حتی بیشتر از یک کارمند رسمی تلاش می‌کنند اما کمتر از آنها از مزایا برخوردارند ضمن آنکه ضمانت شغلی هم ندارند.
 
وی اضافه کرد: با تصویب این طرح نوع قراردادها به گونه‌ای شده که هم کارکنان غیررسمی ضمانت شغلی خواهند داشت و هم این‌که از نظر حقوق و مزایای به اندازه کارمند رسمی برخوردار می‌شوند لذا این طرح شامل تمام کارکنان و کارمندهای غیررسمی می‌شود.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با اجرای این طرح هر فردی که به نوعی در دستگاه‌های دولتی اعم از شهرداری، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اداری و ارگان‌ها به عنوان کارکنان غیررسمی مشغول فعالیت هستند، شامل طرح استخدام کارکنان دولت می‌شوند.
 
حیدری در پایان گفت: ۲۰ سال است که کارکنان غیررسمی منتظر تصویب چنین قانونی بودند لذا این طرح پایانی بر انتظار کارکنان غیررسمی است که ضمانت شغلی برای این افراد فراهم کرده و می‌توانند از مزایای مناسب برخوردار شوند.

نفت آنلاین: لازم به ذکر است این طرح جهت تاییدیه نهایی به شورای نگهبان ارسال شده است و در صورت تایید توسط شورا به قانون تبدیل خواهد شد و از اول سال ۱۴۰۳ اجرایی می شود.
https://naftonline.ir/news/29467/
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United Kingdom
عباس
استخدامیای 1402 شامل طرح میشن؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفت از حقوق ، اضافه کار ، بن نفت و حتی پاداش شرکتی ها رو داره میخوره اونوقت می‌خوام قراردادی کنند.بیچاذه ها گرسنه میمونن
اگر شرکتی ها قراردادی بشن کلی از مسئولین شرکت نفت گرسنه میمونن
feedback
Iran, Islamic Republic of
خودم
از سال 81 که وارد نفت شدم آش همون آش بوده و کاسه همون کاسه نزدیک به 22 سال میشه که دارم این حرفهارو میشنوم.از ما که گذشت ولی ازتون خواهش میکنم مردم رو اذیت نکنید اجازه بدین با همین فرمون برن جلو به خدا ه دارین با روح و روان نیروهای شرکتی بازی میکنین
feedback
Iran, Islamic Republic of
خودم
اینم یه حرکت نمایشی دیگه از نمایندهاست که بتونن رای جمع کنن وگرنه تواین چهار سال که رای گرفته بودن کجا بودن که حالا روزهای آخر مجلس یادشون افتاده.جالبتر اینکه همه نمایندهها مصاحبه میکنن و وعده سر خر من میدن که از غافل شیره مالیدن سر کارگر مظلوم و بی پشتوانه جا نمونن .به خدا که خنده داره
مارا به خیر تو امیدی نیست شرمرسان
0