تاریخ انتشارجمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
در پی اظهارات نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در یک برنامه تلویزیونی باشگاه سپاهان از او شکایت کرد.
باشگاه فوتبال سپاهان و وزارت نفت
باشگاه فوتبال سپاهان و وزارت نفت
به گزارش نفت آنلاین،  باشگاه سپاهان با انتشار بیانه‌ای روی خروجی سایت خود از شکایت این باشگاه از نایب رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد و نوشت:

علی‌رغم تاکید مقام اول فدراسیون فوتبال در خصوص خویشتن‌داری طرفین و عدم رعایت این مسئله از سمت منصور قنبرزاده و نیز در پی اظهارات بی‌اساس، اتهامات واهی و صحبت‌های تنش‌زای نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم و نیز توهین‌های وی به نمایندگان محترم مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مردم شریف اصفهان و هواداران عزیز سپاهان، باشگاه سپاهان از او به مراجع قضایی مربوطه شکایت کرد.
لازم به ذکر است باشگاه سپاهان مستندات دیگری نیز از تخلفات پیشین این مدیر نفتی جمع‌آوری کرده که با اتهامات امروز در یک بسته مدون و جامع تحویل مقامات قضایی خواهد شد.
 
گفتنی است نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم عنوان کرده بود: از باشگاه سپاهان انتظار بیشتر می‌رود چراکه مدیرعامل این باشگاه جزو هئیت رئیسه فدراسیون است و باید شرایط را از مراجع قضایی پیگیری کنند و می‌توانند در کمیته استیناف پیگیری باشند. اینکه مدام بر علیه بخش‌های مختلف فدراسیون بیانیه بدهند، خوب نیست.

این‌که هواداران خونگرم سپاهان را علیه فدراسیون، کنند اصلا درست نیست و هواداران مطمئن باشند عدالت رعایت می‌شود. حتی نمایندگان مجلس اصفهان نیز بارها از فدراسیون خواستند تا قراردادهای فوتبال به دقت بررسی شود.

پی نوشت: منصور قنبر زاده علاوه بر تصدی نائب رئیسی فدراسیون فوتبال ، سرپرست اداره کل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت نیز می باشد.
https://naftonline.ir/news/28996/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
کار بسیار خوب سپاهان همینه یکی باید جلوی این قنبر زاده را بگیره زیادی داره ؟؟؟ میبافه
تازه ترين نظرات
0