تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده است.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. گروه‌های اجرایی در حال انجام تدارکات و آماده‌سازی غرفه‌ها و ستاد خبری این رویداد هستند.
 
⬅️اوجی در نشست هیأت وزیران: پالایشگاه آبادان که قرار بود در دولت قبل به‌دلیل زیان‌ده‌بودن، رایگان واگذار شود، سال پیش به سوددهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی رسید.
 
⬅️شرکت نفت و گاز اروندان: تعمیر واحد سیار فرآورشی (اسکید مونتد) با ظرفیت تولید بیش از ۵۰ هزار بشکه نفت در روز با رعایت همه الزام‌های ایمنی و فنی پس از پنج سال انجام شد.
 
⬅️ منابع خبری از حادثه و فوت یکی از خادمین سپاه در حین آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت خبر دادند.
 
⬅️رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست از اختصاص و هزینه ۵.۵ میلیارد یورو برای بهبود وضع هوا و کاهش گازهای مشعل در کشور توسط دولت سیزدهم خبر داد.
 
⬅️سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در استان فارس خبر داد.
 
⬅️مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی علیرضا صادقی را بعنوان مدیرعامل شرکت توسعه پتروایران را منصوب کرد.
 
⬅️دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت: متأسفانه مهاجرت و خروج نیروهای کاردان پالایشی از متخصصان به تکنسین‌ها و نیروهای فنی سرایت کرده است.
 
⬅️رویترز: داده‌های مربوط به رهگیری کشتی‌ها نشان داد صادرات نفت ونزوئلا در ماه آوریل و پس از بازگشت دوباره تحریم های امریکا ۳۸درصد کاهش یافت.
 
⬅️براساس داده‌های شرکت تحقیقات نفت ال‌اس‌ئی‌جی، واردات نفت خام آسیا در ماه آوریل کاهش یافت.
 
⬅️وزارت نفت عراق اخبار و تصاویر منتشر شده درباره نشت نفت از میدان حمرین به مزارع مجاور صلاح الدین را تکذیب کرد.
https://naftonline.ir/news/29759/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0