تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
هتل‌های بزرگ و باکیفیت مساحت قابل قبولی را در زمان طراحی و ساخت مدنظر قرار داده‌اند. از همین رو شما می‌توانید در هتل‌های لوکس شاهد اتاق‌های با طراحی‌های متفاوت و مساحت‌های متمایز از یکدیگر باشید. این امر در زمان انتخاب و رزرو اتاق‌های هتل لیلیوم کیش در اختیار شما قرار داده می‌شود که بسته به تعداد افرادی که قرار است در هتل اقامت داشته باشید. اتاق مدنظر خود را رزرو کنید. برای این منظور قرار است در ادامه در مورد اتاق‌های هتل لیلیوم کیش مطالبی را با شما در میان بگذاریم. تا در زمان اقامت با انتخاب...
کدام اتاق هتل برای شما مناسب خواهد بود؟
کدام اتاق هتل برای شما مناسب خواهد بود؟

کدام اتاق هتل برای شما مناسب خواهد بود؟

هتل‌های بزرگ و باکیفیت مساحت قابل قبولی را در زمان طراحی و ساخت مدنظر قرار داده‌اند. از همین رو شما می‌توانید در هتل‌های لوکس شاهد اتاق‌های با طراحی‌های متفاوت و مساحت‌های متمایز از یکدیگر باشید. این امر در زمان انتخاب و رزرو اتاق‌های هتل لیلیوم کیش در اختیار شما قرار داده می‌شود که بسته به تعداد افرادی که قرار است در هتل اقامت داشته باشید. اتاق مدنظر خود را رزرو کنید.

برای این منظور قرار است در ادامه در مورد اتاق‌های هتل لیلیوم کیش مطالبی را با شما در میان بگذاریم. تا در زمان اقامت با انتخاب و تصمیم‌گیری درست بهترین‌ها در پیش روی شما باشد. هتل لیلیوم در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ در ۸ طبقه و با ۱۵۴ باب واحد اقامتی مدرن فعالیت خود را آغاز کرده است.

رزرو اتاق‌های هتل لیلیوم کیش

اتاق‌های هتل لیلیوم کیش شاید تنوع زیادی برای انتخاب در پیش روی شما قرار نداده باشد، اما از منظر تمیزی و سبک چیدمان رتبه خوبی را اتاق‌های این هتل کسب کرده است. به‌طورمعمول در تمام اتاق‌ها شما بین اتاق‌ها به‌صورت دو، سه و چهار تخته به دو صورت معمولی و ویژه می‌توانید دست به انتخاب بزنید. درصورتی‌که نیاز به استراحت در فضای بزرگ‌تر داشته باشید و هزینه آن برای شما چندان مهم نباشد می‌توانید اتاق‌خواب‌های بزرگ را رزرو کنید.

انتخاب اتاق‌های هتل هم‌بسته به شما تعین می‌شود. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز روبه‌دریا و برخی دیگر رو به پارک شهر طراحی‌شده است که هزینه انتخاب آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. اگر می‌خواهید منظره دریا را هرروز صبح از پنجره اتاق‌خواب خود شاهد باشید. به شما توصیه می‌کنیم اتاق‌های که تراس دار هستند و در طبقات بالا واقع‌شده‌اند را برای خود رزرو کنید. این اتاق‌ها به دلیل استقبال زیاد سریع پر می‌شوند پس برای اینکه در زمان اقامت در صف انتظار نباشید پیش از سفر آن را برای خود رزرو کنید.

قیمت اتاق‌های هتل لیلیوم کیش

قیمت اتاق‌های هتل لیلیوم کیش

  • اتاق دوتخته (اقامت با صبحانه) ۲ نفره با ۱ تخت دبل۶۰۰,۰۰۰ تومان
    سوئیت یکخوابه دونفره روبه‌دریا (اقامت با صبحانه) ۲ نفره با ۱ تخت دبل۱,۹۶۰,۰۰۰ تومان
    اتاق سه تخته VIP (اقامت با صبحانه) ۳ نفره با ۱ تخت دبل و ۱ تخت سینگل۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
    اتاق چهار تخته (اقامت با صبحانه) ۴ نفره با ۱ تخت دبل و ۲ تخت سینگل۱,۹۶۰,۰۰۰ تومان
    اتاق چهار تخته VIP (اقامت با صبحانه) ۴ نفره با ۱ تخت دبل و ۲ تخت سینگل۲,۴۲۵,۰۰۰ تومان
    اتاق سه تخته (اقامت با صبحانه)۳ نفره با ۳ تخت سینگل۹۰۰,۰۰۰ تومان

امکانات اتاق‌های هتل لیلیوم کیش

از مقدماتی‌ترین خدماتی که یک اتاق خوب در یک هتل برای شما مهیا می‌سازد خدمات رفاهی آن است؛ یعنی سیستم گرمایشی و سرمایشی و در صورت وجود مینی بار خدمات لازم برای پذیرایی از مهمان‌ها است که نیاز صددرصدی یک اتاق در هتل به شمار می‌آید.

در همین راستا باید بگویم در اتاق‌های هتل لیلیوم شاید خیلی تفاوت قابل‌عرضی نباشد اما وجود یخچال، درآور، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، میزتحریر، رخت‌آویز، کمد لباس در کنار تلفن در اتاق،صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق و خدمات مربوط به امکان شارژ وسایل الکترونیکی همه و همه سبب می‌شود تا شما اقامت مطلوبی را در پیش رو داشته باشید. از سوی دیگر خدمات روم سرویس و صرف غذا در اتاق نیز از دیگر امکاناتی است که در این هتل برای شما فراهم‌شده است.

درصورتی‌که با افراد سالمند به کیش سفر دارید به یاد بسپارید که تمامی اتاق‌های این هتل از سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق بهره گرفته است پس جایی برای نگرانی نیست.
امکانات موجود در کل مجموعه هتل لیلیوم کیش

امکانات موجود در کل مجموعه هتل لیلیوم کیش

استفاده از فکس شاید خیلی این روزها کاربرد نداشته باشد اما هستند کسانی که هنوز برای مراودات کاری خود به آن نیا دارند. پس وجود فکس و صرافی در کنار خدمات مرتبط با فتوکپی و پرینتر از مؤلفه‌های مهمی است که در صورت نیاز به آن در این هتل برای مهمان‌ها فراهم‌شده است. در نظر داشتن فروشگاه و نمازخانه هم خود امر دیگری است که در این مجموعه قابل‌استفاده است. خارج از لطف نیست که بدانید برای شما کافی‌شاپ در کنار دو رستوران شیک در نظر گرفته‌شده است تا از خرید غذا در بیرون از هتل در امان باشید.

در آخر هم باید به سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ، خدمات تهیه بلیط اینترنت، تلفن در لابی، فضای سبز در مجموعه،خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، خدمات خانه‌داری، سیستم اعلام حریق، خدمات برای معلولین، کپسول آتش‌نشانی، خدمات بیدارباش در لابی، لاندری (خشک‌شویی) و مینی بار با هزینه در کنار کرایه اتومبیل بدون راننده در این هتل گوشه چشمی داشته باشیم.

کلام آخر در مورد هتل لیلیوم کیش

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید تمامی خدمات رفاهی که برای یک هتل به آن نیز است. در هتل چهار ستاره لیلیوم کیش برای مهمان‌های عزیز مهیا شده است. شای مساحت اتاق‌ها خیلی با یکدیگر تفاوت نداشته باشند؛ اما منظره‌ای که در پیش روی شما قرار داده می‌شود در هر اتاق با اتاق دیگر متفاوت است. به این خاطر که بخشی از ساختمان هتل روبه‌دریا و بخش دیگر رو به پارک طراحی و ساخته‌شده است.

پس به شما توصیه می‌کنیم برای تماشای غروب و طلوع خورشید در طول سفر حتماً از اتاق‌های که در طبقات بالای هتل هستند و منظره روبه‌دریا را برای شما به تصویر می‌کشند به جهت اقامت استفاده کنید. بر اساس نظرات مهمان‌ها شاید این هتل چهار ستاره باشد اما سبک پذیرایی و برخورد کارکنان و تمیزی اتاق‌ها سبب شده است تا از منظر مهمان‌ها به یک هتل پنج ستاره در کیش شهرت داشته باشد.
https://naftonline.ir/news/29761/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0