تاریخ انتشارجمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
شرکت ملی حفاری ایران و پارک علم و فناوری خراسان در سومین روز کاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش وپتروشیمی تهران تفاهمنامه های علمی، آموزشی و پژوهشی امضا کردند.
شرکت ملی حفاری ایران و پارک علم و فناوری خراسان تفاهمنامه علمی، آموزشی و پژوهشی امضا کردند
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، این تفاهمنامه ها امروز جمعه (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) در محل دائمی نمایشگاه های تهران به امضای دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره شرکت و دکتر علی اسماعیلی رئیس پارک علم و فناوری خراسان رسید. 
 
محورهای همکاری در این تفاهمنامه،بومی سازی، ساخت، انتقال فناوری، بهره گیری از ظرفیت های دانش فنی متخصصان، اساتید، خدمات آزمایشگاهی، اجرای پروژه های پژوهشی، صنعتی، پایان نامه های تحصیلی  تعریف و اجرایی می شود. 
 
دکتر گلپایگانی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران همکاری با شرکت های دانش بنیان به ویژه مراکز دانشگاهی را از الویت ها و سر فصل های کاری این شرکت عنوان و اظهار کرد: در سال های گذشته با همکاری مراکز علمی و مشارکت سازنده این شرکت، تعداد زیادی از قطعات و تجهیزات کاربردی صنعت حفاری بومی سازی شده، بطوری که تحریم ها به هیچ عنوان نتوانستند صنعت نفت را متوقف سازند. 
 
وی افزود: در حال حاضر سه دکل حفاری این شرکت در مناطق خراسان در حال عملیات حفاری می باشند که این شرکت امادگی دارد تا زمینه حضور و ارتقاء دانش فنی دانشجویان و اساتید را در شرق کشور فراهم نماید. 
 
در ادامه دکتر علی اسماعیلی رئیس پارک علم و فناوری خراسان ضمن تقدیر از تعامل و همکاری ملی حفاری گفت: در حال حاضر نخبگان، اساتید و دانشجویان این پارک در زمینه های بومی سازی فناوری، هوش مصنوعی، پروژه های حوزه انرژی، ارتقاءسیستم ها به ویژه برق، مکانیک، سیالات بسیار فعال هستند و بی تردید در یک تعامل و همکاری هدفمند این فعالیت ها با مشارکت ملی حفاری توسعه خواهند یافت.
https://naftonline.ir/news/29809/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0