تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
سرپرست مدیریت منابع انسانی NISOC با کارکنان جهادگر عملیاتی واحد بهره برداری شماره ۵ اهواز دیدار و گفتگو کرد.
ابوالقاسم حبیبی پور | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
ابوالقاسم حبیبی پور | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، ابوالقاسم حبیبی پور در این ملاقات چهره به چهره و بدون واسطه با کارکنان واحد‌ بهره برداری مذکور مشکلات و خواسته های آنها در یک فضای صمیمی شنید و به پرسش های آنها پاسخ داد.
 
در این دیدار سرپرست مدیریت منابع انسانی Nisoc ضمن تسلیت بمناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت دومین و هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت ابراز نمود حضور در میان کارکنان صف روحیه ی مضاعفی به آنها میدهد و نشست های صمیمی و گفتگو بااین عزیزان نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمان دارد و هرچقدر فاصله مدیران و کارکنان کمتر باشد نتایج بهتری حاصل خواهد شد.
ابوالقاسم حبیبی پور <a href='https://www.naftonline.ir' target='_blank'>نفت آنلاین</a> شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
حبیبی پور همچنین اضافه کرد حفظ آرامش و سعه صدر در کارکنان میتواند نقش مهمی در پیگیری مشکلات و مطالبات آنها توسط مدیریت عالی سازمان داشته باشد و کارکنان فهیم نفت اطمینان داشته باشند که موضوعات اصلی و دغدغه های آنها بدون وقفه ، روزانه و بصورت جدی در حال پیگیری می‌باشد و مهندس دانشی و سایر مدیران با تمام توان در کنار کارکنان جهاد گر نظام مقدس اسلامی ایران در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خواهند بود.
 
لازم به ذکر است کارکنان مجموعه ۵ اهواز از این ملاقات غیر منتظره ابراز خوشحالی کردند و ابراز نمودند حضور آقای حبیبی پور بعنوان بالاترین مقام مدیریت منابع انسانی NISOC در میان آنها باعث دلگرمی و امیدواری هست و از ایشان به خوبی و صمیمانه استقبال نمودند .
 
در ادامه این دیدار سرزده حبیبی پور نقش کارکنان مناطق نفت خیز جنوب را در کل کشور بسیار حیاتی دانست و وجود کارکنان متخصص فعلی را یک ثروت و فرصت دانست و اضافه نمود برای تربیت ، آموزش این نیروهاهزینه های زیادی صرف شده است لیکن حفظ و نگهداشت نیروی انسانی ارزشمند فعلی و توسعه آن از اولویتهای اصلی سازمان بوده و حفظ نیروهای انسانی دارای تخصص های منحصر بفرد و حساس به مثابه حفظ ثروت در سازمان و کشور است و این مهم تمامی کارکنان صنعت حیاتی نفت را شامل میشود و لازم است نگاه ویژه ای به این مجموعه گرانبها وجود داشته باشد و در ارزش گذاری مشاغل تخصصی نفت و مقایسه تطبیقی آن با سایر مشاغل در کشور تناسب و تعادل لازم برقرار شود لذا بررسی های کارشناسی می‌تواند در این خصوص نقش مهمی داشته باشد.
 
سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ادامه ابن دیدار گفت: به خودم و همه ی مدیران عزیز توصیه میکنم در میان برنامه های خود حتما وقتی برای دیدن و شنیدن کارکنان داشته باشند زیرا کارکنان منشأ تمام موفقیت‌های سازمان هستند و بدون توجه به آنها توفیقی حاصل نخواهد شد. 
 
وی در پایان گفت: تاکید مقام معظم رهبری حضور در میدان است و این توصیه ارزشمند جزو لاینفک برنامه کاری اینجانب و مدیر عامل محترم شرکت بوده و خواهد بود. ان شاء الله
https://naftonline.ir/news/28993/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مسوولان فقط به فکر نفت وگاز خوزستان هست ولی کسی ریسیدگی نمیکند به خیابان به این که بیمارستان خوبی نه داریم یا بیمارستان کم دارم یکش بیمارستان جندرشاپور ودیگر گلستانی که قدیم هستند هیچ امکانت ندارند وقتی بیمارا به بیمارستان میبریم یا میمیرد یا حالش خرابتر میشود یعنی استان خوزاستان است بدبخت به شهرهای دیگر خوزستان
0