تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس در مکاتبه ای با مخبر معاون اول رییس جمهور تاکید کرد پرسنل صنعت نفت مشمول قانون خدمات کشوری نمی باشند و برای این دسته از کارکنان نباید محدودیت سقف سنوات پایان خدمت که در ردیف قوانین خدمات کشوری است تعیین کرد.
کارکنان وزارت نفت | نفت آنلاین
کارکنان وزارت نفت | نفت آنلاین
◀️ نفت آنلاین : نکته عجیب آنکه در قانون جدید پاداش پایان خدمت که چندین سال است تصویب شده هیچگونه پیش بینی ای جهت مشاغل خاص نشده است و بعنوان مثال اگر کارکنان نفت ۴۰ سال هم کار کنند فقط به اندازه ۳۰ سال پاداش پایان خدمت می گيرند!
 
نکته مهمتر آنکه اکثرا پرسنل نفت مدت زمان خدمت خود را در سخت‌ترین شرایط و مناطق عملیاتی صنعت نفت در سراسر کشور می گذراند و آیا درست است در هنگام بازنشستگی حق و حقوق آنها داده نشود؟! آیا این حق الناس نیست!!!!
سقف پاداش بازنشستگی کارکنان صنعت نفت یوسفی

سقف حقوق کارکنان صنعت نفت
https://naftonline.ir/news/28846/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Canada
درود بر شرفت جناب یوسفی ..دعای خانواده صنعت نفت پشت و پناه شما
feedback
Canada
پی نوشتی که نوشتی عالی بود نفت آنلاین. کیف کردم
feedback
Canada
سید محسن
بنام خدا با عرض سلام ادب و احترام خدمت مدیریت و کارکنان محترم نفت آنلاین که زبان گویای و پیگیر مطالبات به حق کارکنان وززارت نفت هستند و عرض تشکر از چناب آقای یوسفی عضو هئیت رئیسه مجلس شورای احنراما به استحضار حضرتعالی میرساند که با حذف سقف پاداش سنوات خدمت بازنشستگان، و حذف سقف مازاد بر سقف حقوق گارکنان و عودت مبلغ کسر شده از این بابت به گارکنان نفت، اجرای کامل ماده ده باعث خوشحالی و دلگزمی هرچه بیشتر کارکنان و خانواده های محترم وزراتخانه نفت شوید. لازم به ذکر است که با اجرای کسر سقف مازاد بر حقوق نه تنها اضافه حقوقی 20درصدی که از طرف مجلس محترم شورای تصویب کمکی به معیشت کارکنان نکرد بلکه فیش حقوقی ما در ابتدای اجرای این طرح ممفی شد و همچنین مطالبات ماده ده که از سال 1392 به کارکنان تعلق می گرفت بر اثر قانون مازاد بر سقف حقوق کارکنان چیزی به کارکنان تعلق نگرفت و کارکنان طعم شیرین را که پیگیریهای وزیر محترم جناب آقای اوجی و مجلس شورای اسلامی به بار نسشت احساس نکردند، امید که با پیگیریهای حضرتعالی و سایر همکاران شاهد احقاق حق کارکمان بزودی باشیم. التماس دعا
feedback
Romania
مهدی
سلام درود بر شرفت که حداقل شما این مطلب ارسال کردی
feedback
Romania
ناشناس
سلام درود برشرفت آقای یوسفی عزیز ولی کو گوش شنوا مگر چیزی بنام حق الناس هم توی این مملکت رعایت می‌شود
feedback
Iran, Islamic Republic of
نفتی
جناب یوسفی مگر این حضرات حق الناس میدونند چیه . بخدا اگر ککشون هم بگز .
feedback
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
0