تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۰
ادامه بازتاب جهانی حرکت‌نفت‌کش‌های ایرانی به سمت ونزوئلا:

اولین نفتکش ایرانی چه زمانی به ونزوئلا خواهد رسید

ایران رسما اعلام کرد هرگونه تعرض به نفتکش‌های ایرانی توسط ناوگان دریایی تروریستی آمریکا را با قاطعیت پاسخ خواهد داد.
نفتکش های ایرانی در راه ونزوئلا | نفت آنلاین
نفتکش های ایرانی در راه ونزوئلا | نفت آنلاین
دو خبر نفت آنلاین از حرکت نفتکش های ایرانی به سمت ونزوئلا:

خبر اول:
آناتولی پیش‌بینی کرد که اولین نفتکش ایرانی در ۲۵ ماه مه به سواحل ونزوئلا برسد؛همچنین این خبرگزاری گفته تهدیداتی از جانب آمریکا برای نفتکش ایرانی وجود دارد و گزارش شده که ناوگان این کشور در آب‌های کارائیب مستقر شده است!!

پ‌ن: ایران رسما اعلام کرد هرگونه تعرض به نفتکش‌های ایرانی توسط ناوگان دریایی تروریستی آمریکا را با قاطعیت پاسخ خواهد داد.

خبر دوم:
ادامه بازتاب جهانی حرکت‌نفت‌کش‌های ایرانی به سمت ونزوئلا؛رویترز: مردم ونزوئلا منتظر بنزین ایران هستند؛رویترز با اشاره به این که کمبود بنزین در ونزوئلا در مبارزه این کشور با کرونا تاثیر منفی گذاشته نوشت: علیرغم فشار آمریکا برای ممانعت از ارسال محموله های بنزین ایران به ونزوئلا، مردم ونزوئلا در پایتخت این کشور منتظر پر شدن باک خودروهایشان هستند.

همچنین نیروی‌دریایی آمریکا در اقدامی گستاخانه اعلام کرد حق ورود به نفتکش‌های ایرانی برای بازرسی را داریم !!!!
https://naftonline.ir/news/20976/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Canada
فرید
تجارت و تبادله محصولات بین ایران و ونزویلا کاری عادی و برپایه قوانین و مقررات تجاری جهان بوده و در این امر نیک، هیچ نوع عملکرد غیر قانونی به چشم نمی‌خورد و این دو کشور، هر دو مستقل و دارای حاکمیت و استقلال هستند و پابند به ضوابط و قوانین و مقررات عادلانه و منصفانه بین المللی.

این حرکت از نظر من، بسیار مهم، نیک، ارزشمند و بشر دوستانه می باشد و هیچ ربطی به سایر کشورها ندارد، به خصوص ربطی به کشور فضول و ماجراجو و اشغالگر و خود قانون شکننده آمریکا!!! کشوری که در مدیریت بحران کرونا ناکام مانده و به جانهای اتباع خویش تا به این لحظه بی اعتنا بوده و فقط کارشان ایجاد رعب و ترس و وحشت است و به قلدری و گردن کلفتی بین المللی اش ادامه میدهد که عواقب آن در آینده به شکست و ضررشان تمام خواهد شد.

پس بهترین کار در این وضعیت همان رسیدن موفقیت آمیز تمامی کشتی های حامل بنزین ایرانی به سواحل ونزویلا بوده تا سیلی محکمی بر صورت سیطره معاندانه آمریکا زده شود و چنان صدایی دهد که تمامی مردم تحریم شده بشنوند و شادمان گردند که در مقابل ظلم و تحریم آمریکایی، سر خم نمی توان کرد بلکه باید آزادانه و عادلانه با دیگران زندگی کرد.

این کشتی ها برای حل مشکلات مردم بیچاره ونزویلا می باشد که آمریکا به خاطر چشم داشتن به منابع بزرگ نفتی آن کشور، با تحریک مخالفان رییس جمهور فعلی، سعی دارد فردی دیگری را که پاچه خوار آمریکاست و طرفدار منافع آمریکا است و یک وطن فروش است را به سر قدرت بیاورد.

من امیدوارم که نیروهای ارتش ونزوئلا از تمامی قدرت و توان خود هم از طریق کشتی و ناوگان جنگی شان و هم از طریق نیروی هوایی کشورشان از تمامی این نفتکش ها در آبهای شان استقبال گرم نموده و با هر نوع حماقت، گستاخی، قلدرگری و لاتی گری نیروهای ظالم و ستمگر و تروریست آمریکا مقابله کاملاً عاقلانه و جدی نمایند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
پسره ترک
امریکا غلط کرده مگ دسته خودشه انقد رو میدین همین میشه اسرایل باید نابود بشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیر،ضا خواجه قمی
امریکا از اسم ایران میترسه اگر جرات کنه پاسخ محکم عین الا سدی میگیره
0