تاریخ انتشارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
اسامی ۴ ناو جنگی نیروی دریایی آمریکا که به همراه هواپیمای «پی ۸ پوسایدون» از اسکادران VP-26 به منطقه کارائیب اعزام شده‌اند، مشخص شد.
کشتی‌های اعزامی آمریکا به دریای کارائیب رصد و شناسایی شدند | نفت آنلاین
کشتی‌های اعزامی آمریکا به دریای کارائیب رصد و شناسایی شدند | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، اسامی ۴ ناو جنگی نیروی دریایی آمریکا که به همراه هواپیمای «پی ۸ پوسایدون» از اسکادران VP-26  به منطقه کارائیب اعزام شده‌اند، مشخص شد. 

اطلاعات دریافتی حاکی است، اسامی کشتی‌های جنگی اعزام‌شده از سوی آمریکا به منطقه کارائیب برای مقابله احتمالی با نفتکش‌های ایران، بدین شرح است:

۱- کشتی جنگی یواس‌اس دیترویت USS Detroit (LCS-7) 
۲- کشتی جنگی یواس‌اس لاسن USS Lassen (DDG-82)
۳- کشتی جنگی یواس‌اس پربل USS Preble (DDG-88)
۴- کشتی جنگی یواس‌اس فاراگات USS Farragut (DDG-99)


برخی از تحلیلگران سیاسی-نظامی معتقدند چنانچه رئیس‌جمهور آمریکا دست به ریسک خطرناکی در دریای کارائیب بزند، شاهد واکنشی خواهد بود که جایگاه وی را در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری این کشور متزلزل خواهد کرد.

روز پنجشنبه یک مقام ارشد دولت آمریکا که حاضر به افشای نامش نشد به خبرگزاری رویترز گفت واشنگتن در حال بررسی اقدامات مناسب برای واکنش نشان دادن به انتقال بنزین توسط ایران به ونزوئلا است.

ایران و ونزوئلا به صورت غیرقانونی و در اقدامی یک جانبه از سوی آمریکا تحریم شده‌اند.
 
---------------------------------------------
 

آخرین اخبار موثق در این خصوص را در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام رسمی ما دنبال کنید؛ عضویت از طریق لینک های زیر:

http://instagram.com/naftonline

http://T.me/naftonline
https://naftonline.ir/news/20941/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ترامپ هیچ غلطی نمیکنه تنگه هرمز جوابش پس میگیره
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
در باب این چهار کشتی جنگی و هواپیما اطلاعاتی بسیار مختصر خدمت دوستان عرض کنم:
اول کشتی ها
1.USS Detroit (LCS-7) یک کشتی جنگی اسکله کلاس از نیروی دریایی ایالات متحده است. این کشتی در نوامبر 2012 رسما وارد کار شد .این کشتی دارای انرژی الکتریکی توسط 4 موتور دیزلی Isotta Fraschini V1708 با واحدهای ژنراتور Hitzinger تولید شده که هر کدام 800 کیلو وات وزن دارند.
2.USS Lassen (DDG-82)(یو اس اس لاسن دی جی 82) یک ناوشکن موشکی با هدایت کلاس Arleigh Burke(ایر لی برگ:الان جاش نیست توضیح بدم) در در نیروی دریایی آمریکاست.ک کشتی است که طول آن ۵۰۹ فوت ۶ اینچ (۱۵۵٫۳۰ متر) می‌باشد. این کشتی در سال ۱۹۹۹ ساخته شد.سابقه عملیاتی در ژاپن و کره داشته که در سال 2009 ژاپن به خاطر حادثه ای شکایت کرد(البته علت شکایتو دقیق متوجه نشدم فک کنم به خطر یه تصادف بوده)
3.USS Preble (DDG-88)(یو اس اس پربل دی دی جی 88 ) یک ناوشکن کلاس Arleigh Burke (ایر لی برگ:الان جاش نیست توضیح بدم)در نیروی دریایی تررویستی آمریکاست.اسم بربل که رو این کشتیه اسم یه یکی از فرماندهان جنگی آمریکابوده.میگن اول باربر در کشتی بوده(جل الخالق) طولش 155 متره و با سرعت ۳۰ گره (۵۶ کیلومتر بر ساعت) حرکت می کنه.من یه جا دیدم که گفته بود در سال 2001 یه جای دیگه ام دیدم گفته بود نوامبر 2002 به کارشروع کرده
4.USS Farragut (DDG-99) یک ناوشکن کلاس آیرلی برگ در نیروی دریای.که میگن به سیستم توزیع و کنترل داده های Smart Ship مجهز شده.طولش 155متره که در سال 2005 ساخته شده.2900تن وزن داره.و در سال 2010 سابقه درگیری با ددان درایایی هم داشته.
5.بوئینگ پی-۸ پوسایدون(Boeing P-8 Poseidon)
اینو دیگه همتون مشناسید.این همون هواپیمایی که سردار حاجی زاده وقتی گلوبال هاوک زده بود گفت که یک هواپیما با 35 سرنشین هم بود که می تونستیم اونو بزنیم ولی نزدیم و ترامپم تشکر کرد.رادیو فردا گفته بود که:(((در دهم سپتامبر ۲۰۱۶ یک فروند هواپیمای گشت دریایی پی-۸ پوسایدن که در حال گشت‌زنی در ۱۳ مایلی آب‌های سرزمینی ایران در خلیج فارس بود، از سوی نیروی‌های مسلح ایران (قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا) هشدار دریافت می‌کند و به سرعت از آب‌های ایران دور می‌شود. به گفته مقامات نظامی آمریکا، علت پرواز هواپیمای نامبرده در این محدوده، آزمایش سطح تحریک‌پذیری نیروهای ایرانی و عملکرد آن‌ها به لحاظ ایمنی و حرفه‌ای بوده‌است))
هواپیمای پی-۸ که بر اساس طرح اولیه بوئینگ۷۰۷ ساخته شده به عنوان جایگزین هواپیماهای قدیمی اوریون (P-3) در نیروی دریایی ایالات متحده به‌کار گرفته می‌شود. پی-۳ پس از ۴۰ سال خدمت در سال ۲۰۱۵ کنار گذاشته شد
تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
اگر چه بخاد ناوهای امریکایی واسه نفتکش های ایران مزاحمت ایجاد کند میبایست هر کشتی امریکایی که از تنگه عبور میکند توقیف کند
feedback
Iran, Islamic Republic of
بس دروغ بلغور کنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدا
اونوقت ما خودمون باید بنزین سه هزارتومنی بزنیم تاجیکستانیا مفت بزنن اونا صادرات ندارن ما داداریاگه به قدرت خودمون و مردممون تکیه کنیم و مردمی شاد مرفه بسازیم مطمعن باشید دیگه نیازی به دزادی جیره خوره مفت خوری مثل لبنان سوریه عراق و کل دنیا نداریم ولی مشکل حاکمان ما اینکه با مردم خودشون سر جنگ و کینه دارن
feedback
Germany
واقعا متاسفم برای فهمت
feedback
Iran, Islamic Republic of
صادق
Mr
مستر در ازاش طلا واسه ایران فرستادند، مجانی ندادند
feedback
پس چرا هر روز شاهد گرون تر شدن سکه طلا هستیم
feedback
Iran, Islamic Republic of
Rzi
میدونین با انتشار و باز انتشار این خبر دروغین و بی اصل و نسب چقدر دل خانواده دریانورد هایی که در این کشتی ها مشغول ماموریت هستند رو میلرزونیین. خدا نگذره ازتون.
نفت آنلاین:
دوست عزیز در خصوص خبر ، نفت آنلاین هیچوقت خبر غیر موثق منتشر نمیکنه . دوم اینکه در خصوص این خبر وزارت خارجه نیز واکنش نشان داد و تایید کرد
feedback
United Kingdom
Elyas
سلام . آیا می دانید علت تنها فرستادن نفتکش ها به اقیانوس سمت قاره امریکا (اصطلاحا سمت لانه زنبور فرستادن یا سمت خانه خرس فرستادن) چیست آن هم ۵ ابرنفتکش ؟ چون ایران می خواهد سلاح اش را بکار ببرد . و همان ناوها را در ونزوئلا به قعر دریا بفرستد. این را قبلا هم محسن رضایی در شبکه الجزیره خطاب به امریکایی ها گفته بود که اگر مرتکب علمی نادرست شوند از سلاح سری مان علیه ان ها و خاک ان ها استفاده خواهیم کرد . این سلاح نه در تنگه هرمز که در همان ونزوئلا بکار خواهد رفت و روی سر ناوهای امریکایی خراب خواهد شد
0