تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
جهت اجرای ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت:

کارکنان رسمی نفت به رییس جمهور نامه نوشتند

کارکنان رسمی نفت جهت اجرای ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت به رییس جمهور نامه نوشتند.
دکتر حسن روحانی | رییس جمهور | نفت آنلاین
دکتر حسن روحانی | رییس جمهور | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، کارکنان رسمی نفت جهت اجرای ماده ۱۰ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت به رییس جمهور نامه نوشتند.

این دسته از کارکنان با راه اندازی یک کمپین جمع آوری امضا در حال امضای الکترونیکی این نامه توسط کارکنان هستند.
 
کارکنانی که تمایل به امضا دارند به لینک زیر مراجعه نمایید:
https://www.karzar.net/petroleum-ministry-staff-problems

🔴🔴این پست بنا به درخواست بیشمار کارکنان رسمی نفت ایجاد و منتشر شده است.

متن کامل نامه رییس جمهور به شرح ذیل می باشد:
 
بسمه تعالی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران،
جناب آقای دکتر روحانی؛

پس از حمد خدا و با سلام و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و با احترام؛
سلام علیکم

احتراماً‌ همانگونه که مستحضر هستید پیرو سخنان گهربار مقام معظم رهبری و حمایت‌های معظم‌له از کارکنان صنعت نفت در خصوص موضوع ازدیاد برداشت از میادین نفتی مشترک و همچنین با هدف ایجاد انگیزه و نگهداشت نیروی انسانی متخصص، مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۳۹۱/۰۲/۱۹ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت را تصویب نمود که پس از طی مراحل قانونی تأیید شورای محترم نگهبان، آئین‌نامه مذکور در تاریخ ۱۳۹۳/۰۹/۰۱ از سوی حضرتعالی به وزارت نفت ابلاغ گردید. اما از آئین‌نامه اشاره شده بند مربوط به ترمیم پایه‌های حقوق که مهمترین و امیدوار کننده‌ترین بخش قانون بود تاکنون اجرا نشده است. از آن تاریخ تا کنون اجرای این آئین‌نامه توسط وزیر محترم نفت و سایر مدیران ارشد وزارت نفت به صورت ناقص اجرا شده است. به طوری که مفاد و پیوست‌های مهم و انکارناپذیر آن که منجر به اصلاح حقوق و دستمزد کارکنان صنعت نفت می‌گردید، اجرا نشده و در مقابل اجرای آن مقاومت خاصی صورت می‌گیرد. کارکنان رسمی وزارت نفت، این عدم اجرای کامل آئین‌نامه را پیگیری کردند و بارها و به هر شکل و صورت و وسیله ممکن به شخص وزیر محترم و مدیران ارشد وزارت نفت متذکر شده‌اند اما مع‌الأسف نتیجه‌ای حاصل نشده و حتی از جانب وزیر محترم مورد بی‌مهری و کم‌لطفی قرار گرفته‌ایم. العجب اخیراً وزیر محترم نفت در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام نموده‌اند قانون ماده ده به طور کامل اجرا شده است اما کی و کجا الله‌ اعلم!

کمترین حق ده‌ها هزار کارمند بی‌ادعای صنعت ارزش آفرین نفت شنیدن و التفات به درخواست آنان و اجرای بی‌کم و کاست آئین‌نامه مذکور است. درخواست اجرای کامل و بی‌چون و چرای قانون در کشوری که مفتخر به قانون اساسی اسلامی و ملی است و در دوران زمامداری دولت تدبیر و امید که با شعار قانون‌مداری و قانون‌محوری امور را در دست گرفت و به حق تاکنون هم بیشترین تلاش خود را در راستای تحقیق این شعار نموده خواسته زیادی نیست. عدم اجرای قانون مصرح توسط وزیر محترم و همچنین وعده‌های کذایی در خصوص اجرای عن‌قریب قانون مذکور باعث نارضایتی کارکنان از عملکرد وزیر شده است.

ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی، با توجه به اینکه در این موضوع دیوان عدالت اداری به عنوان عالی‌ترین مرجع رسیدگی به تخلفات اداری، با صدور چندین حکم قطعی وزارت نفت را مکلف به اجرای کامل قانون مذکور نموده‌ است لذا از حضرتعالی که در همه حال از کارکنان و فرزندان خود اعلام حمایت نموده‌اید تقاضامندیم دستور فرمایید با اجرای بندهای باقیمانده قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت (ماده ده) گوشه‌ای از حقوق این عزیزان محقق گردد.

ان‌شاءالله
 

https://naftonline.ir/news/20669/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کاظم
با سلام
از بس در این نشریه این پیام را نوشتیم، خسته شدیم
1- یک مقطع تحصیلی بالاتر رزمندگان دفاع مقدس تاریخ اجرا 1396/01/01 تمام وزارتخانه اعمال کردن ، غیرا از شرکت های تابعه صنعت نفت
2 - سال 1388 فرماندهی کل قوا با 3/4 خدمت نظام سربازان در جبه های نبرد حق علیه باطل، بعنوان خدمت داوطلبانه موافقت کردن، همه وزارتخانه ها / سازمانها تبعیت کردن بغیر از صنعت نفت
فکر کنم دیگه نشریه نفت آنلاین این پیام را منتشر ننماید
feedback
Iran, Islamic Republic of
من
بابا شماها چقدر پرو هستید.
از ده سال گذشته حقوقاتون وحشتناك افزايش یافته
اصلا سیرمونی ندارید
اينهمه امتياز
حقوقهای نجومی27یا28میلیونی
خدایش نفت ارث پدری شماهاست.
البته زنگنه فهميد ولی دیر فهمید
مدرکهای الکی
پاداشهای بازنشستگی نجومی .خودم بارها پاداش میلیاردی دیدم
معاف از مالیاتهای الکی بخاطر جبهه
این پول بیت المال چطور میخورید.
یه نگاه به زندگیتون بندازید درس نمیگیرید
feedback
اشکان
خاک بر سرت که هنوز نمیدونی حقوق نجومی کجاست! الان حقوق همه جا از نفت بیشتره
0