تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
دانش فنی تشخیص فوق دقیق نشتی از تجهیزات فرآیندی(LDAR) در صنایع نفت و گاز بومی شد.
شرکت دانش بنیان گاما
به گزارش نفت آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر، شرکت دانش بنیان گاما ، عضو پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر موفق شده است دانش فنی تشخیص نشتی از تجهیزات فرآیندی صنایع نفت و گاز را در کشور بومی کند .
بنابر این گزارش، اتفاقات مهیب زیادی در صنعت نفت و گاز جهان به وقوع می پیوندد که ناشی از نشتی های کوچک و بزرگ در خطوط تولیدی صنایع می باشد و سالانه میلیاردها دلار از این بابت برای تولید کنندگان پتروشیمیایی و پالایشگاهی هزینه ایجاد میشود که صنایع کشور ما هم در موارد متعددی با این حوادث دست و پنجه نرم کرده اند.
 
اکنون متخصصان شرکت دانش بنیان گاما با تحقیق و توسعه توانسته اند دانش فنی خدمتی را که تاکنون از کشورهای خارجی و با هزینه های بالا تامین می‌شد را در کشور بومی کنند و با کاهش بیشتر از ۵۰ درصدی هزینه ها، این خدمت را در اختیار متقاضیان قرار دهند .
 
به گفته مدیر این شرکت دانش بنیان ، این خدمت که امکان تشخیص فوق دقیق نشتی های بسیار ریز را فراهم می کند، در تمامی صنایعی که از انواع گازها در خطوط تولیدی خود استفاده می کنند کاربرد دارد و میتواند ضمن جلوگیری از بروز خسارت‌های بزرگ مادی ناشی از انفجار ها، با کاهش عوارض محیط زیستی صنایع باعث بهبود وضعیت آلایندگی محیط های پیرامونی و خطرات و بیماری های شغلی برای کارکنان صنعت و ساکنان سکونتگاه های پیرامونی آنها شود.
دستاورد شرکت دانش بنیان گاما در بومی سازی دانش تشخیص فوق دقیق نشتی گاز (LDAR)
https://naftonline.ir/video/29653/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0