تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
در حالی که اصل وظیفه نمایندگان مجلس قانون گذاری است ببینید چگونه این عضو کمیسیون انرژی مجلس از چارت سازمانی و سهمیه های استخدامی در شرکت های نفت سخن می گوید.
فیلم از همکار نفتخیز
نکته مهمتر آنکه قرار بود در دولت سیزدهم استخدام در دستگاه های اجرایی بر اساس آزمون و بر اساس ضوابط باشد اما این سهمیه های استخدامی که در این فیلم از آن نام برده شده است آیا قرار است نیروها در آن بر اساس آزمون و شایسته گزینی بکارگیری شوند؟
 
⬅️پی نوشت مهم: چرا همیشه نمایندگان مجلس در سال آخر نمایندگی خود بدنبال جذب افراد در دستگاه های اجرایی بالاخص صنعت نفت هستند! آیا هدف خدمت است یا گرفتن آرا حوزه انتخابیه ؟ در این فیلم این نماینده مجلس به صراحت از گرفتن مجوز استخدام در شرکت های نفتی سخن می گوید ! اما نمی گوید این افراد چگونه قرار است استخدام شوند! جا دارد وزیر محترم نفت ، مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران ، شورای نگهبان و نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کنند که چرا یک نماینده عضو کمیسیون انرژی که وظیفه قانون گذاری را برعهده دارد باید در جذب نیرو در صنعت نفت دخالت کند و حتی به صراحت از چارت سازمانی سخن بگوید. لازم به ذکر است پیشتر نیز در شبکه های اجتماعی مکاتبه ای در خصوص استخدام یکی از نزدیکان این نماینده منتشر شده بود که بازتاب هایی نیز در فضای مجازی داشت. / منبع فیلم : همکار نفتخیز
https://naftonline.ir/video/29247/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0