تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
حادثه آتش سوزی یکی از خطوط انتقال محصول پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌ فارس در محدوده شهرستان بهبهان موجب فوت راننده لودر شد.
آتش سوزی و انفجار در پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس
⬅️فیلم ارسالی توسط مخاطبین نفت آنلاین 

خبر تکمیلی در خصوص حادثه آتش سوزی در پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس 

هدایت الله درخشنده دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این حادثه صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه لودر با یکی از خطوط انتقال محصول پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس، خارج از منطقه عملیاتی، رخ داد.
 
وی ادامه داد: این لودر در حریم این خط و خارج از منطقه عملیاتی پالایشگاه فعالیت داشت که با یکی از خطوط انتقال محصول برخورد و موجب حادثه آتش سوزی شد.
 
درخشنده یادآورشد: متاسفانه در این حادثه، راننده لودر فوت شده است.
 
مدیر روابط عمومی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس افزود: آتش سوزی رخ داده با ورود به موقع نیروهای عملیاتی آتشنشانی و بهره برداری مهار و اطفا شد.
 
وی ادامه‌داد: این حادثه هیچ اخلالی در روند تولید مجتمع ایجاد نکرده و پالایشگاه در حال حاضر با انجام عملیات تولید در وضعیت عادی و ایمن فعالیت دارد.
 
پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس در ۱۴ کیلومتری شهرستان بهبهان واقع شده و در گستره سه استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر در مساحت بیش از ۳۰۰ هکتار شامل سایت پالایشگاهی و تاسیسات ذخیره‌سازی و همچنین بیش از ۹۰۰ کیلومتر خطوط لوله خوراک و انتقال با اعتباری بالغ بر ۳.۴ میلیارد دلار به‌عنوان بزرگ‌ترین طرح غرب آسیا است.
 
شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس بزرگترین طرح گازی (بر اساس تولید) در خاورمیانه است.
https://naftonline.ir/video/28776/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0