تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳
نیم نگاه نفت آنلاین به بزرگترین حامی کارکنان نفت در مجلس یازدهم

چرا مجتبی یوسفی باید در مجلس دوازدهم حضور داشته باشد؟

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم و نماینده اهواز از جمله نمایندگانی بود که بیشترین تلاش را برای تحقق مطالبات پرسنل نفت در سال های گذشته انجام داد.
مجتبی یوسفی | نماینده سرزمین نفت
مجتبی یوسفی | نماینده سرزمین نفت
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین، یکی از وظایف کمیسیون انرژی مجلس دفاع از حق و حقوق کارکنان صنعت نفت است. اما در سال های گذشته کوچکترین دفاعی توسط اعضای کمیسیون از پرسنل پرتلاش صنعت نفت نشد!
 
اما در سایه بی توجهی اعضای کمیسیون انرژی به کارکنان نفت ، مجتبی یوسفی بعنوان نماینده مردم اهواز و عضو هیئت رئیسه مجلس همیشه یار و همراه نفتی ها در صحن علنی مجلس بود.
 
یوسفی بارها در مقابل دیدگان نمایندگان مجلس از سختی کار پرسنل نفت سخن گفت و تمامی تلاش خود را برای تحقق مطالبات کارکنان انجام داد.
 
از جمله این تلاش ها می توان به پیگیری جهت زنده شدن پروژه خاموش ۲۰۰۰ واحدی نفت اهواز ، انجام ده ها مکاتبه در خصوص اجرای ماده ۱۰ با وزارت نفت ، پیگیری رفع مشکلات مالیاتی کارکنان از طریق دولت ، تلاش برای تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت و حذف پیمانکار نیروی انسانی ، پیگیری عملی و جدی از سازمان خصوصی سازی جهت خروج شرکت ملی حفاری از لیست شرکت های در حال واگذاری، انجام چندین مکاتبه با وزارت نفت جهت تخصیص بن کارت و نفت کارت به کارگران زحمت کش نفت ، تلاش جهت برداشتن سقف حقوق کارکنان نفت و ده ها پیگیری دیگر اشاره کرد.
 
شاید باورش سخت باشد ، اما تمام پیگیری های نام برده شده توسط کسی انجام شد که عضو کمیسیون انرژی نیست و اسناد و تصاویر مکاتبات و فیلم های مرتبط با موضوعات مطرح شده تماما در آرشیو وب سایت نفت آنلاین موجود می باشد.
 
یوسفی در مجلس یازدهم ثابت کرد درست است که عضو کمیسیون انرژی نیست و وظیفه ای در قبال پیگیری مطالبات کارکنان نفت و خانواده بزرگ صنعت نفت ندارد ، اما می تواند صدای آنها را بشنود و در سایه بی توجهی اعضای کمیسیون انرژی یک نماینده خدمت گذار برای پرسنل پرتلاش صنعت نفت باشد.
 
نفت آنلاین در انتخابات مجلس دوازدهم سیاست بی طرفی خود را حفظ می کند ، اما بی انصافی است از نماینده ای ننویسیم که ۴ سال تمام در کنار کارکنان نفت و صدای آنها در صحن علنی مجلس بود.
 
قطعا حضور نماینده جوان نفتخیز ترین منطقه کشور در مجلس دوازدهم می تواند مطالبات برجای مانده پرسنل را تحقق یابد و امیدواریم کارکنان نفت در انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری اصلح ترین افراد را انتخاب کنند تا بهترین ها وارد مجلس دوازدهم شوند و قطعا حضور افرادی که سابقه دفاع از پرسنل نفت را در کارنامه خود دارند برای آینده صنعت نفت کشور بسیار خوشایند خواهد بود.
https://naftonline.ir/news/29547/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
درود بر جناب یوسفی عزیز

خدا خیر دنیا و آخرت را به شما بدهد

تشکر از نفت آنلاین بابت این مطلب منطقی و بسیار خوب
feedback
Iran, Islamic Republic of
درد و بلاش بخوره تو سر نمایندگان کمیسیون انرژی که اصلا عرضه دفاع از پرسنل نفت را نداشتند
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
آقای یوسفی. تو رو به فاطمه زهرا پیگیری کنید طرح حذف پیمانکار نیروی انسانی توسط شورای نگهبان تصویب بشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
اقای یوسفی هیچ کاری برای نفرات ارکان ثالث مناطق نفتخیز جنوب انجام نداد.فقط سنگ نفرات رسمی و قرارداد موقت رابه سینه میزد!!!!!به عنوان مثال فلسفه پرداخت بن کارت و نفت کارت ، توانمندکردن و تقویت بنیه اقتصادی کارگر و تقویت توان خرید کارگر یاهمان قشر ضعیف تر جامعه است نه توانمندترکردن نفر رسمی و قرارداد موقت که حداقل بیست میلیون تومان از نفر ارکان ثالث حقوق بیشتری دریافت میکنن.خانه سازمانی و خدمات رفاهی و بقیه آیتم ها بمانند
feedback
Iran, Islamic Republic of
....
چرا نظر ما را ثبت نمیکنی خبری ؟؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا زنگنه
درود بر اقا مجتبی یوسفی شجاع بختیاری . این عزیز ولایی و انقلابی و کاربلد که الحق به داد اهواز و استان خوزستان رسید.دردش بخوره توی سر اون دوتا نماینده دیگه اهواز و کل کمیسیون انرژی بیسود مجلس. ان شاءالله که جزء نفرات برگزیده این دوره باشی.
feedback
Russian Federation
Amir
سلام و درود
بنده یکی از کارکنان شرکت نفت هستم که پیگیری های مهندس یوسفی را با گوشت و پوست استخوانم درک کردم که خدا میدادندچه تغییری درزندگی من بوجود آورد
فقط یک کلام میتوانم بگویم،،جناب مهندس یوسفی خیلی مرد هستی که پیگیر مشکلات مابودی،،انشالله خیردنیاواخرت راببینی🙏🙏🙏
feedback
Iran, Islamic Republic of
عباس
واقعا درود بر شرف این مرد با وجدان،که زحمات نفتی ها رو به مسئولین کشور بازتاب داد،و مطالبه گر مشکلات ما نفتی ها بود،
من متاسفانه الان سر دکل حفاری ۲۱ تو آغاجاری هستم ،و امکانش رو ندارم که برم اهواز،اگه امکان رفتن بود،با کمال افتخار به اهواز میرفتم،و به ایشان رای میدادم
feedback
United States
سید
باسلام و خدا قوت.حقیر دوره قبل به برادر یوسفی رای ندادم اما با تلاش و پشتکاری که در طول دوره نمایندگی برای کارکنان نفت داشتتد هنان موقع قول دادم که اگر مجددا فرصت انتخاب ایشان پیش بیاد با رضایت قلبی به ایشان رای خواهم داد .به اعتقاد حقیر معیار مهم انتخاب نماینده عملکرد ایشان در فعالیت اجتماعی و پست قبلی ایشان می باشد . حقیقتا دست مریزاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقای یوسفی من عسلویه هستم روز انتخابات . ولی بدانید اگر اهواز بودم تک رای به شما می دادم
feedback
Iran, Islamic Republic of
ن
درود بر شرف مجتبی یوسفی پیام بختیاری
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارکنان نفت استان بوشهر
رای ما فقط جناب یوسفی .درود
feedback
Iran, Islamic Republic of
صداقت
برای بازنشستگان نفت که هیچ کاری نکرده نه بن کارت نه ماده ده نه مالیات بره پی کارش فقط حرف میزنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
...
ما نیروهای ارکان ثالث مناطق نفتخیز جنوب که هیچ کاری از اقای یوسفی ندیدیم که برامون انجام بده.ایشان فقط صدای نفرات رسمی و قرارداد موقت بود.فلسفه پرداخت بن کارت ، توانمندکردن و تقویت بنیه اقتصادی و توان خرید کارگره نه نفر رسمی و قراردادی که حداقل بیست میلیون تومان از کارگر ان ارکان ثالث حقوق بیشتری دریافت میکنند.
feedback
United States
متینیان کم بود
به این پاسخ دهند!
چرا بهترین و کم هزینه ترین و راحت ترین پروژه ها را برای بهره برداری به روس ها معرفی کردید؟؟؟
چرا واحدهای پردردسر و نیازمند به تجهیزات و ... را نشان شان ندادید؟
چرا به زور کل اطلاعاتی که کاملا محرمانه است دو دستی طبق دستور خارج از ضوابط به روس ها داده شد؟
چرا تخلف در سمت ها و بی‌قانونی در جایگذاری رسمی شدگان در سکوت کامل خبری است؟
feedback
Romania
سلام اقای یوسفی پس جهادگران که در هر منطقه محروم شرستانها نگاه کنید ۴ نشان خدمت که عندالله صادقانه کار کردند حقوق انها اندازه یک سوم شرکت نفت است در هر کار همیشه جهاد آماده خدمت بوده
0