تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
رحمن دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: ۱۵۰ شرکت و نمایندگان شرکت‌‌های خارجی آخرین توانمندی و دستاوردها و محصولات خود را در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.
نمایشگاه پارس جنوبی
نمایشگاه پارس جنوبی
به گزارش نفت آنلاین،  رحمن دشتی در توضیح این خبر با اشاره به استقبال چشم‌گیر از نمایشگاه یاد شده اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی پانزدهم بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گشایش می‌یابد.
 
وی بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ شرکت آخرین تولیدات و دستاوردهای تخصصی خود در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را در معرض دید علاقه‌مندان می‌گذارند. 
 
دشتی افزود؛ برگزار کننده این نمایشگاه شرکت آتی ساز فناوری می باشد که از شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری خلیج فارس است.
 
غفوری مدیرعامل شرکت فناور آتی ساز فناوری برگزار کننده نمایشگاه نیز اظهار داشت: پانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی در محل دائمی نمایشگاه های پارس در عسلویه میزبان بازدیدکنندگان می‌شود که زمان برگزاری آن نیز ۱۵ تا ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ پیش بینی شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آتی‌ساز‌‌ فناوری اظهار کرد: با توجه به سطح بالای برگزاری این نمایشگاه، پیش بینی شده بازدیدکنندگان قابل توجهی از داخل کشور و نمایندگان شرکت‌های خارجی در پانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و ‌پتروشیمی پارس جنوبی حضور یابند. 
 
غفوری افزود: با توجه به حمایت های شایسته و مطلوب پارک علم و فناوری خلیج فارس و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و حمایت شرکت پتروشیمی پارس، تمهیدات لازم برای برپایی هر چه باشکوه تر نمایشگاه در دهه مبارک فجر پیش بینی شده است.
https://naftonline.ir/news/29455/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0