تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب درجلسه ای با حضور معاونت های روابط عمومی از رانندگان محترم در راستای تعامل مناسب درهرچه باشکوه تر برگزار کردن چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان تقدیر کرد.
روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این رویداد که با حضور آقایان، سعید آتش بار ، سهراب کاکاوند، احمد باقری ، احمد شیرالی و محمدجواد گذاری، برگزار گردید از زحمات این کارکنان تجلیل و به رسم یادبود به ایشان هدایایی اهدا گردید.
 
سعید آتشبار در این نشست عنوان کرد:
سیاست رفتاری مدیرعامل محترم، زدودن تشریفات اضافی و حذف شانیت های کاذب و شکاف های عمیق میان مدیران و همکاران است. در منطق مناطق نفتخیز میان رانندگان عزیز و مدیران ارشد هیچ تفاوتی وجود ندارد.همه برابر اند و ملاک برتری انسان ها تقوا و عمل صالح است.
مناطق نفت خیز جنوب
اگر رانندگان عزیز نبودند، نمایشگاه چهاردهم برگزار نمی شد و اساس و‌ پایه تمام حرکت های صنعت بر مبنای زحمات و مجاهدت های همکاران ترابری می باشد‌. 
 
وی با اشاره به سیره پیامبر (ص) و آیات قرآن در خصوص برابری مسلمانان، گفت: عناوین اداری ارزشی اعتباری ندارند و این انسان ها و تقوای ایشان است که به این سمت ها ارج می بخشد.
 
مهندس آتش بار، تسریع در اقدامات و ارائه خدمات در حوزه ترابری را عامل اثرگذاری بهتر درارائه خدمات به بخش های مختلف چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان دانست و افزود تلاش همکاران پرتلاش و انضباط کاری آنها عاملی در راستای بهبود خدمات رسانی به سایرکمیته هاست. وی ابراز امیدواری کرد در سایه تعامل، همکاری و تلاش بیش از پیش، شاهد موفقیت های روزافزون وخدمات بهتر در این حوزه باشیم.
https://naftonline.ir/news/29423/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0