تاریخ انتشارجمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
اجابت ۲ هزار و ۱۰۰ درخواست برون سازی در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی

نشست خبری مدیران شرکت نفت و گاز گچساران در نمایشگاه نفت اهواز

این نشست خبری، عصر روز سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ و در محل نمایشگاه صنعت نفت اهواز و با استقبال رسانه های خبری استانی و کشوری برگزار شد.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران
به گزارش نفت آنلاین،  رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در بخش پایانی سخنان خود به اجابت ۲ هزار و ۱۰۰ درخواست برون سازی در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خبر داد.
 
مهندس حسینی هزینه برآورد شده برای انجام این درخواست ها را بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: علیرغم محدودیت های تجهیزاتی و لجستیکی، فعالیتهای شرکت نفت گچساران در عمل به مسئولیت های اجتماعی در حوزه های آموزشی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی در ۲۰ شهر و ۵۰۰ روستای حوزه جغرافیایی شرکت انجام گرفته اند که رضایتمندی مطلوبی را در جوامع پیرامونی در پی داشته است.
 
به گفته مهندس حسینی این اقدامات، بدون اختصاص ردیف بودجه اختصاصی و صرفا با استفاده از توان و ظرفیت داخلی و از محل صرفه جویی در هزینه های شرکت صورت گرفته است.
 
رئیس روابط عمومی شرکت نفت گچساران در پایان خاطرنشان کرد: این شرکت در کنار رسالت اصلی تولید نفت و گاز و راهبرد خود در عمل به مسئولیت های اجتماعی، در کنار اهتمام به توسعه ورزش همگانی برای سلامت کارکنان و خانواده ها، در حوزه ورزش قهرمانی نیز، حمایت و پشتیبانی از ۱۸ تیم در لیگ های مختلف کشوری آقایان و بانوان را در رشته های فوتبال، هندبال، بسکتبال، هاکی، تنیس، واترپلو و ... دارد.
 
نشست خبری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور رئیس روابط عمومی، مدیران فنی و عملیات و رئیس نگهداری و تعمیرات این شرکت برگزار شد که در ادامه این نشست، مدیران شرکت گچساران به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
 
گفتنی است مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در غم از دست دادن مادر خود سوگوار است و به همین دلیل در این نشست خبری حاضر نبود.
https://naftonline.ir/news/29418/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0