تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: مجموعه مناطق نفت خیز جنوب همکاری تحسین برانگیزی با شرکت های دانش بنیان دارد.
دانش بنیان
دانش بنیان
مدیرعامل شرکت نانو مواد خاکستری در گفت و گو با روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهار کرد: شرکت نانو مواد خاکستری یک شرکت دانش بنیان بومی فعال در استان خوزستان است که تلاش دارد تا با استفاده از توان و ظرفیت نخبگان استان خوزستان و جلوگیری از خروج این نخبگان زمینه تولید محصولاتی را فراهم کند که منجر به تامین نیاز صنایع مختلف به ویژه صنعت نفت و حفاری شود.
 
وی با اشاره به دستاوردهای تولیدی این شرکت دانش بنیان افزود: موفق شده ایم برای اولین بار در جهان به تولید کامپاندهای سی آر ای مخصوص تیوبینگ لوله های چاه های حفاری را تولید کنیم و همچنین سومین کشور جهان هستیم که آنتی سیز را در ۵ پایه مختلف تولید کنیم.
 
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان عنوان کرد: بروکراسی های اداری و موارد مشابه به آن از مهمترین چالش های دانش بنیان ها در مواجهه با شرکت های بزرگ و نفتی است که انتظار داریم مسولان با رفع این چالش ها زمینه و بستر را برای فعالیت دانش بنیان ها هموار تر کنند.
 
ایشان ادامه داد: یک شرکت دانش بنیان از صنایع استان انتظار‌ زیادی ندارد بلکه تنها انتظار فراهم شدن شرایط برای تولید و فروش محصول است تا چنین شرکت هایی بتوانند به حیات خود ادامه دهند و به خلق محصولاتی بپردازند که در نتیجه نیاز صنایع حساس از جمله صنایع نفت را تامین کنند.
 
وی ادامه داد: باید حمایت هایی از سوی شرکت های بزرگ و مسولان انجام شود تا این شرکت ها به فکر گسترده تر کردن فعالیت ها و ارتقا کیفی محصولات خود باشند.
 
مدیرعامل این شرکت با اشاره به همکاری با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: صنایع بزرگ از جمله شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با توجه به قوانینی که در بحث حمایت از دانش بنیان ها وجود دارد در حد توان و تا سقف معاملات متوسط از اختیار خود استفاده کرده و با ترک تشریفات کارها را به دانش بنیان ها بسپارند.
 
وی افزود: مجموعه مناطق نفت خیز جنوب همکاری تحسین برانگیزی با شرکت های دانش بنیان دارد.
 
او ادامه داد: در حال حاضر این شرکت دانش بنیان با انجام طرح های پژوهشی در حال همکاری با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است. در این زمینه محصولی با عنوان سیمان کمپوزیتی داریم که دارای انعطاف پذیری و کرنش بسیار بالایی است و در صورت پیشبرد طرح شاهد انتقاد قرارداد پژوهشی این طرح با مناطق نفت خیز جنوب خواهیم بود.
https://naftonline.ir/news/29409/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0