تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تلاش‌ها برای احداث گمرک اختصاصی صنعت نفت در جنوب به‌منظور حمایت از سازندگان در زمینه صادرات تجهیزات ساخت ایران خبر داد.
علیرضا دانشی
علیرضا دانشی
به گزارش نفت آنلاین،  علیرضا دانشی در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازندگان خوزستانی توان این را دارند که سهمی بسزا در اشتغالزایی برای جوانان این استان داشته باشند و لازمه آن این است که شرایط برای صدور خدمات فنی و مهندسی تسهیل شود.
 
وی افزود: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با هدف ارتقای کیفی تولیدات و فراهم کردن امکان صادرات خدمات فنی و مهندسی و کالا در زمینه کیفیت به کمک سازندگان خوزستانی می‌آید و این مسئله به حل موصوع اشتغال کمک شایانی می‌کند.
 
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: افزایش سهم صادرات و خدمات فنی و مهندسی و کالا باید به‌صوت جدی در دستور کار مسئولان استان خوزستان قرار گیرد، همچنین در این زمینه باید به‌صورت ویژه کارگروهی در استانداری شکل گیرد و مجوزهایی از کشور دریافت شود تا سازناگان بتوانند کالا و خدمات فنی و مهندسی خود را به‌راحتی صادر کنند.
 
دانشی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا گمرکی اختصاصی برای حوزه صنعت نفت در جنوب راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم از سازندگان در بحث صادرات حمایت کنیم، یادآور شد: قوانین و مقرارتی که در این زمینه وجود دارد بازدارنده هستند و مسئولان استان خوزستان باید تلاش کنند با حل و فصل مشکلات و بهبود شرایط و قوانین، زمینه برای صادرات خدمات فنی و مهندسی فراهم شود.
https://naftonline.ir/news/29388/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0