تاریخ انتشارشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان عنوان کرد؛

نمایشگاه نفت خوزستان فرصت تقویت زنجیره ارزش صنعت نفت با شركت های دانش بنیان

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان (یکشنبه ۲۴ دیماه ۱۴۰۲) در اهواز افتتاح و آغاز بکار خواهد کرد.
مهندس امید نصیری | شرکت نفت و گاز اروندان
مهندس امید نصیری | شرکت نفت و گاز اروندان
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، برگزاری این نمایشگاه در استان خوزستان به عنوان قطب انرژی کشور یک رویداد بزرگ صنعتی و دانش بنیان به شمار می آید.
 
امید نصیری رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان در خصوص این نمایشگاه گفت: با توجه به ابعاد و اهداف این نمایشگاه که ارائه دهنده محصولات و تجهیزات صنعت نفت می‌باشد، می توان ادعا کرد که پس از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، در جایگاه دوم قرار دارد.
 
وی ادامه داد: در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه تخصصی نفت خوزستان، دکتر خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان و جمعی از مدیران عامل شرکت های نفتی جنوب و مسئولان استانی حضور خواهند داشت.
 
این نمایشگاه به میزبانی شرکت‌ نفت و گاز اروندان، شرکت‌ ملی مناطق نفت خیز جنوب،شرکت ملی حفاری ایران و شرکت متن و با اجرای شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از ۲۴ لغایت ۲۷ دیماه برگزار می شود و همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۷ برای بازدید عموم و متخصصین این صنعت دایر است.
 
 
 رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: امسال این شرکت بیش از ده امضای قرارداد و توافق نامه با شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی خواهد داشت و به طور قطع نمایشگاه باشکوهی برای شرکت های دانش بنیان و بازدیدکنندگان خواهد بود.
 
نصیری با اذعان به حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این دوره از نمایشگاه خاطر نشان کرد: حضور دکتر خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این دوره از نمایشگاه، یک نمایشگاه متفاوت تر از سایر نمایشگاه های نفت اهواز را رقم خواهد زد که قطعا برگفته از این رویکرد همیشگی و مثبت وزارت نفت دولت سیزدهم در حمایت از شرکت های داخلی و دانش بنیان است که بر اعتبار این نمایشگاه بیش از بیش خواهد افزود.
 
وی ادامه داد؛ در نمایشگاه امسال بیش از ۲۸۱ شرکت از ۱۶ استان کشور و بازدیدکنندگان ۶ کشور خارجی حضور خواهند داشت، همچنین تعدادی از شرکت های زیرمجموعه چهار شرکت اصلی تابع وزارت نفت شامل شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و بخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در این نمایشگاه حضور فعال دارند.
 
نصیری در پایان اظهار کرد: در این نمایشگاه رویدادهای مختلفی شامل؛ برپایی موزه نفت برای اولین بار، امضای بیش از ۳۰ تفاهم‌نامه و قرارداد میان شرکت های نفتی در جنوب و سایر شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان، نشست های مدیران عامل با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد و نشست‌های تخصصی روسای پژوهش و توسعه و همچنین روسای تدارکات و امور کالا با متخصصین از دیگر بخش‌های مهم نمایشگاه چهاردهم اهواز است.
https://naftonline.ir/news/29367/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0