تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
به منظور خلق ایده های نوین و تصمیم سازی برای حل مهمترین موضوعات منابع انسانی، اولین جلسه اتاق فکر این مدیریت برگزار شد.
مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
به گزارش نفت آنلاین به نقل از امور رسانه مدیریت منابع انسانی، در این جلسه که روز (سه شنبه 5 دیماه‌ ۱۴۰۲) با حضور سرپرست، معاونین، برخی از روسا و کارشناسان مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد، بر اهمیت تشکیل اتاق فکر مدیریت منابع انسانی تأکید شد.
 
در این نشست ابوالقاسم حبیبی پور سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با شکل گیری این اتاق، صاحبان فکر و اندیشه با آسیب شناسی چالش ها و مسائل حوزه منابع انسانی در بخش های مختلف، بررسی جامع و دقیقی روی موضوعات خواهند داشت و مهمترین آنها را شناسایی و برای حل آنها راهکارهای مناسبی ارائه خواهند نمود.
 
وی افزود: برای تحقق و پیشبرد اهداف سازمان نیازمند توسعه خلاقیت و تولید و پرورش ایده های نوین داریم که تشکیل اتاق فکر و اندیشیدن آزادانه و جمعی به مسئله و موضوع می تواند تاثیر مثبتی در این زمینه داشته باشد.
 
سطح بندی نمودن موضوعات و راهکارهای مرتبط با آن، شناسایی مشکلات و تبدیل آنها به مسئله، توجه به آینده پژوهی در سازمان، داده محور قرار دادن موضوعات منابع انسانی، تمرکز بر تصمیم سازی، مشخص نمودن ارکان، اولویت ها و ارزیابی موضوعات با استفاده از روش های نوین از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
 
شایان ذکر است اتاق فکر اجتماعی از صاحبنظران و خبرگان است که به شکل سازمان یافته، با استفاده از تفکر گروهی روی مهمترین موضوعات مطالعه می کنند و برای حل مسئله، ایده های ناب، کاربردی و خلاقانه را بکار می گیرند.
https://naftonline.ir/news/29319/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0