تاریخ انتشاردوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
شرکت ارتباط گستران هزاره بیش از 20 سال است که فعالیت خود را با هدف اطلاع‌رسانی جامع و کامل در خصوص برگزاری مناقصه‌ها و مزایده‌های کشور آغاز کرده است.
شرکت ارتباط گستران هزاره
شرکت ارتباط گستران هزاره

انتشار آنلاین آگهی مناقصه، مزایده و استعلام با سرویس هزاره

شرکت ارتباط گستران هزاره بیش از 20 سال است که فعالیت خود را با هدف اطلاع‌رسانی جامع و کامل در خصوص برگزاری مناقصه‌ها و مزایده‌های کشور آغاز کرده است. در طی سال‌ها فعالیت و نمایندگی در ۳۱ استان کشور، با ایجاد یک تیم تخصصی و رصد سایت‌های مختلف و نشریات، به طور گسترده و یکپارچه تمام آگهی‌های مربوط به مناقصه، مزایده و استعلام بها را در سراسر کشور جمع آوری و به طور تفکیک شده در سایت منتشر نموده است.
بنابراین مخاطبان اصلی سایت هزاره، هم تامین کنندگان معتبر و پیمانکاران بزرگ هستند و هم شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع مختلفی که به تولیدات تامین کنندگان و مهارت و خدمات پیمانکاران نیاز دارند. سرویس انتشار آگهی هزاره توانسته با ثبت مناقصات، ثبت مزایدات و نشر آگهی استعلام بها، به عنوان یک بستر مهم، زمینه ارتباط بین این گروه‌های مختلف را برآورده کند.

درج آگهی در هزاره

یکی از اهداف دیگری که ارتباط گستران هزاره توانسته‌ به آن جامه عمل بپوشاند، درج آگهی مزایده، مناقصه و استعلام بها است. علاوه بر اینکه تیم تخصصی هزاره آگهی‌های مربوط به مزایده ، مناقصه و استعلام بها را جمع آوری و در سایت منتشر می‌کنند، امکان درج آگهی توسط افراد نیز وجود دارد.
به طور کلی کسانی که فعالیت اقتصادی انجام می‌دهند، برای درج آگهی در سامانه ثبت مناقصات، درج آگهی مزایده و استعلام بها می‌توانند اقدام کنند.
  • اگر برای انجام پروژه‌های خود نیاز به پیمانکار حرفه‌ای و با تجربه دارید و یا اگر قصد خرید کالایی را دارید و نیازمند به تامین کننده معتبر هستید، می‌توانید از طریق برگزاری مناقصه، به اهداف خود زودتر دست پیدا کنید. سایت ارتباط گستران هزاره، به عنوان یک سایت معتبر می‌تواند در سرویس درج آگهی، با درج آگهی مناقصات شما در سایت و حتی ارسال به طور اختصاصی برای پیمانکاران مرتبط، شرایطی را فراهم کند که در مدت زمان کوتاهی پیمانکار و یا تامین کننده مورد نیاز خود را بتوانید پیدا کنید.
    گروه دیگری از فعالان اقتصادی که می‌توانند از این سرویس استفاده کنند، کسانی هستند که باید کالا یا لوازمی را خریداری کنند و یا نیاز به خدمات خاصی دارند. اگر جزو این دسته از افراد هستید، بهترین راه این است که از چندین تامین کننده و ارائه دهنده معتبر استعلام قیمت دریافت کنید تا بتوانید آگاهانه کالا یا خدمات مورد نیاز خود را با هزینه کم خریداری کنید. در سامانه "ثبت مناقصات، درج آگهی مزایده و استعلام بها"، می‌توانید به راحتی آگهی استعلام قیمت را منتشر کرده و از تامین کنندگان حقیقی بازخورد دریافت کنید. حتی آگهی شما نیز می‌تواند به طور اختصاصی برای تامین کننده مورد نظر نیز ارسال شود.
    گروه دیگر فعالان اقتصادی کسانی هستند که قصد دارند برخی از کالاها و محصولات خود را با قیمت بالا به صورت عمده به فروش برسانند. اگر تامین کننده یا تولید کننده هستید می‌توانید با درج آگهی مزایدات کالاها و خدمات خود در سامانه "ثبت مناقصات، درج آگهی مزایدات و استعلام‌ بها" خریداران بالقوه و کسانی که به دنبال کالا و خدمات شما هستند را به راحتی شناسایی و وارد مذاکره شوید.

مزیت درج آگهی در هزاره

از مزیت درج آگهی مزایده، نشر آگهی مناقصه و استعلام بها در سامانه هزاره این است که امکان ارسال آگهی‌ها برای مخاطب مورد هدف وجود دارد. از آنجایی که در طی سال‌ها فعالیت، هزاره لیست بلندی از صنایع و ﺑﻨﮕﺎه‌های تولیدی، ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ و ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ را در اختیار دارد، ارسال آگهی برای مخاطب هدف، کار بسیار آسانی خواهد بود و منجر به صرفه جویی در زمان خواهد شد. علاوه بر اینکه بازدید آگهی افزایش پیدا می‌کند، در مدت زمان کوتاهی می‌توانید بازخوردهای بیشتری دریافت کنید و تامین کنندگان، خریداران و پیمانکاران بالقوه را به راحتی شناسایی کنید.
علاوه بر این با ایجاد یک محیط رقابتی، باعث می‌شود تا بهترین پیشنهادات را برای آگهی خود دریافت کنید. مهم‌ترین مزیت این سرویس هزاره، این است که بین صنایع و بنگاه‌های تولیدی و کسانی که به خدمات و کالاها نیاز دارند، ارتباط بهتری برقرار و فرصت خوبی برای همکاری‌های بلند مدت ایجاد می‌شود.

سخن پایانی

سرویس هزاره، با هدف افزایش فعالیت‌های اقتصادی در مسیر درست، کمک به تولیدات داخلی، معرفی تامین کنندگان برتر، همواره کوشیده است در اقتصاد کشور قدمی کوچک بردارد. در کنار نشر آگهی‌ مزایده، مناقصه و استعلام بها، امکان درج آگهی مناقصه و مزایده توسط صنایع و فعالان اقتصادی نیز فراهم شده است. با پیگیری آگهی به صورت لحظه‌ای می‌توانید از میزان بازدید آن مطلع شده و نسبت به پیشنهادات دریافتی تصمیم آگاهانه بگیرید.
 
https://naftonline.ir/news/29304/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0