تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
جمعی از کارکنان پتروشیمی آبادان خواستار پرداخت مطالباتشان شدند.
کارگران پتروشیمی آبادان | نفت آنلاین
کارگران پتروشیمی آبادان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ،  این افراد حدود ۱۵۰ نفر بودند و مقابل پتروشیمی آبادان جمع شدند و مطالبات خود را مطرح کردند.

به گفته یکی از مسئولان پتروشیمی ۴۰۰ نفر از این افراد یک ماه حقوق و سه ماه بیمه و ۱۰۰ نیروی پیمانکار هم دو ماه حقوق معوقه طلبکارند.

مهرماه امسال در پی انتشار آمار‌هایی مبنی بر زیان انباشته در پتروشیمی در فضای مجازی منتشر شد که مدیرعامل شرکت آن را تکذیب کرد.

جمعی از کارکنان پتروشیمی آبادان مهرماه نیز در این مجتمع خواستار پرداخت مطالباتشان شده بودند.

شرکت پتروشیمی آبادان دارای۱۴۰۰ نیروی کار و تولید کننده پی وی سی برای ساخت در و پنجره، لوله‌های پلاستیکی و حفاظ کابل است.  

⬅️ نفت‌آنلاین : هدف از انتشار چنین اخباری رسیدن کارگران به حق و حقوق خود می باشد. آقای مدیری که در پتروشیمی آبادان مشغول بکار هستید! چگونه میتوانی حق و حقوق کارگر را در این شرایط بد اقتصادی و تورم افسار گسیخته پرداخت نکنی؟ آیا می دانی شرمنده زن و بچه شدن و جیب خالی یعنی چه؟


خبرتکمیلی خبرگزاری صدا و سیما/ مدیرعامل پتروشیمی آبادان با بیان اینکه دغدغه های کارکنان به دلیل احتمال تعطیلی شرکت است می گوید: به کارکنان اطمینان می دهیم که هیچ مشکلی در فعالیت شرکت به وجود نمی آید و هم اکنون کارگروه ویژه ای مسئول پیگیری و عیب یابی فعالیت شرکت شده است. 
 
امید بچاری افزود: مشکل بیمه برخی کارکنان رفع شده و برخی دیگر هم به دلیل طرح طبقه بندی و لزوم ارائه اسامی به تامین اجتماعی در دو روز آینده رفع می شود.
 
وی تاکید کرد: کارکنان این شرکت هیچ معوقه حقوقی ندارند و برخی مشکلات در حساب های شرکت به دلیل قطع گردش نقدینگی بوده است و این مشکل در پی مسدود شدن حساب ها از سوی اداره مالیات بوجود آمده است. 
https://naftonline.ir/news/29231/
منبع : صدا و سیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
امیرجانی
از نفت آنلاین خواهش میکنم پیگیر مطالبات خدمت زمان جنگ بازنشستگان شود
0