تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️وزارت نفت از شیطنت‌ بعضی از رسانه‌ ها در نحوه انعکاس خبر بازدید رئیس‌جمهوری از وزارت نفت و انتشار شایعه عدم حضور وزیر نفت انتقاد کرد. لازم به ذکر است این خبر ابتدا توسط خبرگزاری دولت منتشر شده بود و سپس حذف شد.
 
⬅️حاجی‌بابایی که پرسنل نفت خاطرات خوبی از ایشان بعلت بعضی از موضع گیری ها ندارند رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ شد! 
 
⬅️خاندوزی : نفت در بودجه ۱۴۰۳ بر مبنای نفت ۶۵ یورویی در نظر گرفته شده است.
 
⬅️کریمایی قائم مقام انجمن کارفرمای پتروشیمی با بیان اینکه معاونت حقوقی ریاست جمهوری برداشت اشتباهی ازقیمت خوراک داشته،گفت: قیمت های ابلاغی را قبول نداریم و به دیوان عدالت اداری شکایت می کنیم.
 
⬅️دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مجموع درآمد مالیاتی را ۱۱۲۲ میلیارد تومان پیش‌بینی کرد که دو برابر درآمد نفت است.درآمد نفت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ حدود ۶۱۴ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شد.
 
⬅️مجلس : افزایش سن بازنشستگی در صورت تصویب شامل مشاغل سخت نمی شود.
 
⬅️ مجلس با متناسب حقوق بازنشستگان در طول اجرای برنامه هفتم توسعه موافقت کرد که بر اساس آن حقوق بازنشستگان به ۹۰ درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر مشمول کسور شاغلان مشابه می رسد.
 
⬅️جواد اوجی وزیر نفت: تا پایان سال، تولید نفت به روزانه ۳.۶ میلیون بشکه می‌رسد و سال آینده تلاش می‌شود این عدد به مرز ۴ میلیون بشکه برسد.
 
⬅️ادعای هم میهن: روس‌ها که طی یک تفاهم ۱۲۰میلیارد دلاری با ایران قرار بود در بالادست نفت و گاز سرمایه‌گذاری کنند، با پیشنهاد وسوسه‌انگیز عراق، ایران را ترک کردند و سرمایه‌های خود را به عراق بردند.
 
⬅️اوغلو نخست وزیر اسبق ترکیه با اشاره به ۴۵ روز جنگ در غزه که بدون واکنش عملی دولت ترکیه سپری شده است، گفت: اگر شما صادق هستید، انتقال نفت به اسرائیل را فوراً قطع کنید.
https://naftonline.ir/news/29185/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0