تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
مهمترین اخبار کوتاه نفت آنلاین در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️مستمری و مقرری بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت به همراه مبلغ ۴ میلیون تومان «به‌عنوان عیدانه مناسبتی» پرداخت شد.
 
⬅️وضعیت قرمز آلودگی هوای سرزمین نفت در سایه عدم تعطیلی ادارات!امروز اهواز با شاخص آلودگی ۱۶۸، خرمشهر ۱۶۸، سوسنگرد ۱۵۵، شوشتر ۱۵۱ و ماهشهر و هندیجان ۱۵۶ در وضعیت ناسالم قرار دارند.
 
⬅️ الاخبار به نقل از خبرگزاری فرانسه: چند کشور از جمله الجزایر و لبنان در اجلاس سران کشورهای عربی و اسلامی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه پیشنهاد تحریم نفتی اسرائیل را مطرح کردند که با مخالفت ۳ کشور عربی از جمله امارات همراه بود.
 
⬅️سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس: تلاش برای دولتی کردن صندوق بازنشستگی نفت به هیچ عنوان قابل‌پذیرش نیست و به‌یقین نمایندگان با این کار به‌شدت مخالفت خواهند کرد.به گفته مراجع و علمای دینی ادغام صندوق‌های بازنشستگی نیازمند گرفتن اجازه از تک تک اعضای صندوق است، بنابراین این کار نه قانونی است و نه شرعی، از این رو ما اجازه ایجاد التهاب در صنعت نفت را نخواهیم داد.
 
⬅️مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:معتقدیم بحث کردن راجع به این مساله کاملا غیر قانونی است و حتی مصداق قانونی برای آن وجود ندارد.براساس صحبت های انجام شده انتظار داریم دوستان به این مسائل نپردازند و صحبت در این خصوص کاملا غیر قانونی است و باعث رنجش و بی انگیزگی کارکنان صنعت نفت می شود.
 
⬅️عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تانکر‌های انبار نفت شهران، انبار انفجاری متحرک هستند، بر ضرورت انتقال انبار نفت و پیگیری تغییر مسیر‌ها از مناطق مسکونی تاکید کرد.
 
⬅️منابع معتبر خبری: ۴۰ پالایشگاه چینی در ماه اکتبر حدود ۱.۴۵ میلیون بشکه نفت از ایران خریداری کرده‌اند که بیشترین رقم واردات ماهانه تاکنون بوده است.
 
⬅️موسسه مطالعات انرژی آکسفورد اعلام کرد تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه و بسته شدن میدان گازی تمار باعث شده مصر نتواند صادرات گاز به اروپا را افزایش دهد.
 
⬅️وزیر امور خارجه ترکمنستان طی بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادی با عراق برای انتقال گاز به این کشور از طریق ایران امضا شده است.
https://naftonline.ir/news/29150/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0