تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
ابوالقاسم حبیبی پور سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب امروز به کارگاه مرکزی اهواز رفت و با کارکنان پرتلاش این واحد عملیاتی دیدار کرد.
کارکنان کارگاه مرکزی اهواز | نفت آنلاین
کارکنان کارگاه مرکزی اهواز | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، ابوالقاسم حبیبی پور در این ملاقات چهره به چهره و بدون واسطه با کارکنان ارزشمند کارگاه مرکزی که در ۱۵ آبان ماه سال جاری انجام شد، مشکلات و خواسته های آنها در یک فضای صمیمی شنید و به پرسش های آنها پاسخ داد.
 
در ادامه این دیدار سرپرست مدیریت منابع انسانی Nisoc ضمن بازدید از بخشهای مختلف کارگاه مذکور افزود اقدامات مهم و منحصر بفردی در تراز بالای صنعتی در این کارگاه انجام میشود که واقعا جای تحسین و تقدیر دارد .
حبیبی پور در ادامه اضافه کرد کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با همت و غیرت خود همیشه در کنار انقلاب و نظام بوده اند و همچنان با توکل به خدا و امیدوار در این مسیر الهی به خدمت خود ادامه خواهند داد.
 
ایشان افزود مشکلات و مطالبات کارکنان به شکل ویژه توسط تمامی مدیران در تمامی سطوح وزارت نفت درحال پیگیری بوده و به کارکنان اطمینان داد درخواست‌های آنها ضمن انعکاس به مراجع ذی ربط بصورت خاص پیگیری و اعلام نتیجه خواهد شد.
 
 وی افزود اهمیت کارگاه مرکزی و کارکنان آن در صنعت نفت برکسی پوشیده نیست و لازم است سازمان برای رضایتمندی و نگهداشت نیروی انسانی در این مجموعه و سایر بخشهای تخصصی بصورت مضاعف تلاش کند.
 ابوالقاسم حبیبی پور شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
 کارکنان کارگاه مذکور از حضور سرزده و بدون تشریفات حبیبی پور ابراز خرسندی نموده و حضور مدیران و شنیدن صدای کارکنان توسط آنها را موجب دلگرمی خود دانستند
https://naftonline.ir/news/29128/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0