تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
انتشار اسامی ده ها نفر از افراد استخدام شده در مناطق نفتی جنوب کشور در فضای مجازی باعث انتقاد جوانان بومی منطقه شد.
استخدام نورچشمی ها | نفت آنلاین
استخدام نورچشمی ها | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  در روزهای گذشته لیستی در فضای مجازی منتشر شده و خبرهای ناامید کننده ای از استخدام‌های بی ضابطه نورچشمی های برخی از نمایندگان مجلس و مدیران در منطقه غرب كارون ، آزادگان ، یاداوران ، دارخوین و ... به بیرون درز کرده که یقینا رسیدن این خبرها به گوش مردم و جوانان تحصیلکرده مترصد استخدام ، آنان را از عملکرد دولت سیزدهم و شعار این دولت مبنی بر عدالت و شایسته گزینی ناامید کرده و موجب سرخوردگی آنها می شود.
 
حال سوال اینجاست مگر قرار نبود استخدام هرگونه نیروی پیمانکاری در وزارت نفت دولت سیزدهم با مجوز وزیر نفت انجام شود و اگر این افراد با لابی نمایندگان مجلس و مدیران مجوز استخدام گرفته اند آیا این با شعار دولت سیزدهم مبنی بر عدالت و شایسته گزینی مطابقت دارد؟
 
هزاران نفر از جوانان بومی این مناطق هستند که آرزوی جذب در شرکت های حاضر در این منطقه را دارند اما بعلت آنکه کسی را ندارند امکان جذب آنها تاکنون فراهم نشده است !
 
  اگر استخدام ممنوعیت دارد باید این ممنوعیت شامل حال همه شود ،اگر هم قرار است دستگاههای اجرایی یا ساختار جدید مردمی سازی دولت کادر اداری خود را تامین کند ،این فرآیند باید براساس قانون و فرآیند استخدام یعنی فراخوان و آزمون صورت پذیرد.
 
در پایان لازم به ذکر است لیست این اسامی روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود و توسط جوانان بومی منطقه نیز به نفت آنلاین ارسال شد و این عزیزان خواستار پایان بی عدالتی در خصوص جذب نورچشمی ها و شایسته گزینی در این منطقه شدند.
https://naftonline.ir/news/29073/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0