تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
مجتبی یوسفی نماینده اهواز و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصویب ماده ۱۱۲ حق مناطق جنگی برای ۶ استان مشمول در کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد و خواستار تصویب آن در صحن علنی شد.
حق مناطق جنگی | نفت آنلاین
حق مناطق جنگی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین، مجتبی یوسفی نماینده اهواز و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصویب ماده ۱۱۲ حق مناطق جنگی برای ۶ استان مشمول در کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد و خواستار تصویب آن در صحن علنی شد.
 
  یوسفی ضمن حضور در کمیسیون تلفیق عنوان کرد که این ماده با پیگیری های انجام شد، در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مصوب شده و در صورت تصویب در صحن علنی مجلس اجرایی می شود.
 
همچنین با اعلام نماینده اهواز، در مصوبه ی جدید این ماده برای بازنشستگان رزمنده ای که در این استان ها ساکن هستند نیز پرداختی انجام می شود.
https://naftonline.ir/news/28835/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United Arab Emirates
با توجه به اینکه اهواز منطقه جنگی می باشد لطفا تمام نیروهای شرکتی را رسمی کنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
قراردادی مدت موقت 1402
باسلام
دقیقا اهواز در استان خوزستان مردمش از همه لحاظ صدمه دیدند. و حتی بچه ها در شرایط جنگی به تحصیل و دانش پرداختتد.ولی سنگر دفاع از شهر رو خالی نکردند. هر کدام بنحوی در دفاع از مناطق جنگی سهیم بودند. بنابراین لازم هست که اینان از سهمیه ای در جهت رسمی شدن بهره مند شوند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
لطفا در مورد یک مقطع تحصیلی بالاتر ایثارگران
پیگیری و اجرایی شود
متاسفانه به کلیه شاغلین اجرایی شد اما به بازنشستگان اجرایی نشدکسی هم نیست
پیگیری کند
feedback
Iran, Islamic Republic of
بازنشسته
سلام متاسفانه از مدت ها پیش مصوبه قانونی مزایای مناطق جنگی در حق بازنشسته فقط دهن به دهن مسئولین برای استفاده ابزاری میچرخد با علم اینکه یقین دارند دولت رئیسی اراده به اجراء آن ندارد و کماکان بین دولت و مجلس این موضوع پاسگاری میشود ماهم بخوبی میدانیم هیچ مصوبه ای اجراء نخواهد مگر اینکه دولت همه چیز را گران کند تا قبل تخصیص برگشت منابع تخشیشی جیب ذینف ها صورت گیرد
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
حیف از اینکه بهترین دوران عمرم در جوانی را در زمان جنگ و در مناطق جنگی سپری کردم و اکنون مشتی ???? و بی لیاقت مانع از اجرای حق مناطق جنگی که انچنان ارزشی هم ندارد در مقابل رنج های ما در ان دوران به بازنشسته ها میشوند و کسانی انرا دریافت میکنند که اصلا مفهوم جنگ را نمیدانند و طعم تلخ انرا نچشیده اند . لعنت بر یکایک بی خاصیت و ????
0