تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
قابل توجه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت:

پزشکان متخصص در صنعت نفت را مسئولیت پذیر کنید

مراکز درمانی نفت محلی برای تبلیغات مطب های خصوصی پزشکان متخصص شده است!
بهداشت و درمان نفت | نفت آنلاین
بهداشت و درمان نفت | نفت آنلاین
پزشکی که باید با دل و جان برای بیمار وقت بگذارد به بهانه های گوناگون تبلیغات مطب خود را در بیمارستان نفت می کند ! نکته عجیب‌ تر آنکه بر اساس اطلاعات ارسالی پرسنل نفت اگر میانگین مدت زمان ویزیت هر بیمار در مطب شخصی پزشک متخصص ۱۵ دقیقه باشد ، این مدت برای همان پزشک متخصص در مراکز درمانی نفت کمتر از ۵ دقیقه است!! 
 
این مشکلات در مراکز درمانی نفت در خوزستان که بسیاری از کارکنان عملیاتی کشور در این منطقه حضور دارند بسیار دیده می شود.جا دارد سازمان بهداشت و درمان نفت با انجام تمهیداتی نظارت بیشتری بر پزشکان متخصص انجام دهد و آنهایی را که برای زمان و سلامتی پرسنل نفت ارزش قائل نیستند فسخ قرارداد کند.
 
⬅️ نفت آنلاین : این توییت با توجه به پیام‌های ارسالی صدها نفر از پرسنل نفت در خصوص مسائل و مشکلات پیش گفته شده منتشر شده است.
 
بهداشت و درمان نفت
https://naftonline.ir/news/28770/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
سلام یک پزشک از دل میشود گفت مایه بگذارد ولی از جان چرا.این مطلب جالب نیست.پزشکان نفت با توجه به حجم بالای مراجعه کننده کار میکنند اگر بخوهد برای هر کس ۱۵ دقیقه صرف کند.تا ساعت ۷باید بماند چون بعدش به بخش باید سر بزند یا جراحی یاغیره و چون یک متخصص است از بیرون سازمان و زمان خود درست استفاده میکند.
0